امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای شنبه 10 اسفند 98

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

8:39 – یک عضو شورای اسلامی شهر جیرفت از مصوبه شورا جهت جلوگیری از ادامه ساخت و سازهای غیرقانونی در محل مصلی جیرفت خبر داد. / ایسنا

8:49 –  معاون توسعه آمور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، تمامی فعالیت های ورزشی سراسر این استان تا ۱۶ اسفند ماه لغو شد. / ایرنا

9:43 – مدیر آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: دستور تخلیه بخشی از ذخیره سد مخزنی۴۰ میلیون متر مکعبی شهرستان بافت برای بارندگی های اخیر ، صادر می‌شود. / باشگاه خبرنگاران جوان

10:11 – به گفته رییس صمت جنوب استان، با دعوت از تجار روسی به دنبال بازار‌های جایگزین برای محصولاتی هستیم که ورودشان به عراق ممنوع شده است.

تُجار روسی روزنه امید کشاورزان جنوب

10:31 – سفیر چین از ورود ‏تیم پزشکان متخصص چینی با محموله جدید کمکهای اهدایی این کشور برای مقابله با شیوع کرونا به تهران خبر داد.

کروناویروس | ورود پزشکان متخصص چینی به همراه محموله جدید کمک به تهران

10:32 – به گفته مدیر آب منطقه‌ای استان کرمان قرار است دوشنبه (۱۲ اسفند ۹۸ ) دستور تخلیه بخشی از سد مخزنی ۴۰ میلیون متر مکعبی شهرستان بافت صادر شود.

تخلیه ۲ میلیون مترمکعب آب از سد بافت

11:02 – مشاور استاندار کرمان گفت: طبق نظر استاندار کرمان در ساعات کاری ادارات استان فعلاً تغییری ایجاد نشده و کارمندان طبق روال سابق باید در محیط کار خود حضور پیدا کنند.

ساعات کاری ادارات استان کرمان تغییر نمی‌کند

11:03 – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از به تعویق افتادن اعتکاف رجبیه به رمضانیه خبر داد.

اعتکاف در ماه رمضان برگزار می‌شود

11:30 – رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اعلام آمادگی بیمارستان‌های جنوب کرمان گفت: روزانه از بیماران جدید که مشکوک باشند، تست گرفته می شود و به مرکز فرستاده می شود و تا کنون هیچ مورد ابتلایی در بین پاسخ های رسیده نبوده است.

بیمارستان های جنوب در آماده باش کامل

11:45 – مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: هیچ یک از سالن های ورزشی در سطح استان حق فروش وقت ها را تا ۱۶ اسفندماه ندارند.

سالن‌های ورزشی حق فروش وقت‌ها را ندارند

12:15 – بنا بر تصمیم مقامات استرالیا کلیه اتباع خارجی که از ایران به مقصد استرالیا سفر می‌کنند، برای ورود به این کشور باید دو هفته از خروج آن‌ها از ایران گذشته باشد.

استرالیا محدودیت‌های سفر علیه ایران وضع کرد

14:36 – مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمان از کنترل ورودی‌های شهر کرمان خبر داد و گفت به دنبال آن هستیم که همه ورودی‌های استان مورد بررسی قرار گیرند.

ورودی های شهر کرمان کنترل می‌شود | لغو جشن‌های عروسی در کرمان

14:47 – به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در بخش عفونی بیمارستان افضلی پور کرمان بستری هستند.

کرونا ویروس | بستری شدن ۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در کرمان

15:32 – در حالی که مراکز آموزش نظامی ارتش و سپاه تعطیل شده، مرکز آموزش نظامی باغین که زیرنظر نیروی انتظامی است، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

سربازها در معرض خطر ابتلا به کرونا | مرکز آموزش باغین به فعالیت خود ادامه می‌دهد

15:38 – ذخایر خونی استان کرمان در آستانه بحرانی شدن قرار گرفته‌ است.

کاهش ذخایر خونی استان کرمان| در مرز بحران

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=43633
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.