امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای چهارشنبه 21 اسفند 98

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:04 – شهردار جیرفت از مسدود شدن خیابان های منتهی به بهشت زهرای این شهر در پنج شنبه آخر سال جهت رعایت فاصله اجتماعی خبر داد و گفت: اگر وضعیت شیوع کرونا ویروس به همین روال باشد محدودیت تردد در لحظه تحویل سال ادامه دارد. / ایسنا

8:52 – – مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: این مدتی را که افراد به ناچار امکان استفاده از فضاهای ورزشی در اختیار اداره کل و هیات‌ها را که قرارداد داشته‌اند ندارند، به انتهای قرارداد آنها اضافه می‌شود. / ایرنا

8:53 – شهردار منطقه سه کرمان گفت: عملیات احداث پارک ۱۷ هزار مترمربعی ابتدای ورودی هفت باغ آغاز شد. / باشگاه خبرنگاران جوان

10:25 – مدیر عامل شرکت ذغالسنگ گفت: شرکت توانایی پرداخت حقوق کارگران در صورت کاهش ساعت کاری را ندارد، کارگران باید از بیمه بیکاری استفاده کنند.

کارگران ذغالسنگ گرفتار میان کارفرما، اداره کار و کرونا

11:07 – به گفته مدیر کل ارشاد استان کرمان، هر هفته مسابقه موسیقی در فضای مجازی برگزار شده و به برگزیدگان جایزه تعلق می گیرد.

ماندن درخانه بی‌ کرونا، با فضای مجازی

11:11 – فرماندار زرند از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۲ نفر در این شهرستان خبر داد و گفت یک از مبتلایان ترخیص شده است.

افزایش مبتلایان به کرونا در زرند به ۲ نفر

12:54 – در روزهای قبل تصاویری از مخاطبان کرمان نو از روستای فیض‌آباد شهرستان راور به‌دستمان رسید که سالن ورزش این روستا به‌عنوان فروشگاه مواد غذایی استفاده می‌شود اما رییس اداره ورزش و جوانان راور این موضوع را رد می‌کند.

تغییر کاربری سالن ورزشی روستای فیض‌آباد راور

13:15 – آمار تکان‌دهنده‌ کرونا در ۲۰ اسفند نشان می‌دهد ۵۴ نفر در ۲۴ ساعت جان باختند؛ یعنی ساعتی حدود سه نفر جان خود را بر اثر ویروس کرونا از دست داده‌اند. این بزرگترین مرگ و میر در ایران طی ۴۰ سال گذشته بوده‌است.

آماری تکان دهنده از ویروس کرونا | ۵۴ نفر در ۲۴ ساعت جان باختند

13:19 – شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان بم به ۴ نفر رسیده است اما ترددهای جاده‌ای محور این شهرستان به کرمان به نسبت ماه گذشته کاهش کم‌تر از ۱۵ درصدی داشته است.

کاهش ۱۲ درصدی تردد در محور کرمان-بم | برای شکست کرونا کافی نیست

13:25 – وضعیت نگران‌کننده کارتن‌خواب‌ها و معتادین خیابانی در کرمان ادامه دارد و احتمال شیوع کرونا در بین آنها این دلواپسی را بیشتر هم می‌کند.

کرونا بی‌خانمان‌ها را تهدید می کند| شهردار کرمان: مراکز نگهداری امکانات کافی ندارند

13:52 – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اقدامات صورت گرفته توسط سپاه در مقابل با ویروس کرونا در استان کرمان را تشریح کرد.

سپاه ثارالله کرمان برای مبارزه با کرونا وارد میدان شد

14:35 – رییس اداره آموزش ترافیک راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد تردد وسایل نقلیه در محدوده بازار کرمان از روز شنبه اجرا می‌شود.

 

طرح زوج و فرد به کرمان رسید

14:45 – افزایش تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به کووید۱۹ به ۹۰۰۰ نفر رسید، ۲۹۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و ترخیص شدند.

آمار ابتلا به کرونا در کرمان؛ ۵۸ نفر

15:33 – طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با سر رسید ۱۳۹۷ هم مشمول بخشش سود و جرایم می‌شوند.

افزایش مشمولان بخشش سود و جرایم وام‎‌های زیر ۱۰۰ میلیون

16:09 – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با افزایش ۱۸ مورد جدید، تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمان از ۴۰ مورد به ۵۸ نفر رسید.

افزایش مبتلایان به کرونا در کرمان به ۵۸ نفر | ۳ مورد فوتی

16:33 – قیمت طلا و سکه در بازار نسبت به روز گذشته افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون ۱۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۸ | افزایش قیمت سکه

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=44582
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.