امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای چهارشنبه 3 اردیبهشت 99

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

6:36 – فرمانده انتظامی استان کرمان از کسب رتبه دوم کشوری پلیس استان در حوزه مقابله با جرائم سایبری خبرداد. / شبستان

8:02 –  رییس پایگاه انتقال خون جیرفت و عنبرآباد از افزایش ۱۶ درصدی اهدا خون در این شهرستان‌ها خبر داد و گفت: در شرایط کرونایی به خون بیشتری نیاز داریم از این رو می‌طلبد مردم مشارکت بیشتری در این حوزه داشته باشند. / ایرنا

10:13 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز افزایش ابر همراه با بارش در سطح استان کرمان داریم.

وضعیت آب و هوای کرمان | بارش باران در استان

11:12 – به گفته مدیر کل منابع طبیعی جنوب استان، طرح‌های زراعت چوب و باد‌شکن‌های بیولوژیک در سراسر جنوب استان قابل اجرا هستند.

زراعت چوب در جنوب استان

12:50 – پس از تجمع کارگران زغال‌سنگ کرمان در سه شهر زرند، کوهبنان و راور، کارگران مهم ترین خواسته های خود را «امنیت شغلی، دستمزد و اجرای قانون کار» عنوان کرده و اعلام کردند تا روز جهانی کارگر منتظر جواب مسئولان می‌مانند.

صبر کارگران زغال‌سنگ تا روز جهانی کارگر | منتظر جواب مسئولان هستیم

14:00 – معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با ارسال لیستی از سایت‌های دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم به اپراتورها از روز گذشته، از امروز (چهارشنبه) ترافیک این سایت‌ها برای دانشجویان رایگان است.

اینترنت سایت‌های آموزشی مورد استفاده دانشجویان رایگان شد

14:23 – هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان داد و ستد شد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۹۹ | افزایش قیمت سکه

14:39 – سلمانی مدیر برق شهرستان سیرجان در ابتدای سخنان خود، بیان کرد: مأمورین وصول و قرائت کنتور ، به عنوان سفیران شرکت توزیع نیروی برق، نقش مهم و حساسی را در ایجاد تصویر خوب در افکار عمومی ایفا می کنند.

اهداء پاداش به مامورین وصول و قرائت شهرستان سیرجان

15:00 – رییس سنجش آموزش پزشکی از زمان بازگشایی دانشگاه ها خبر داد و گفت: دانشگاه های علوم پزشکی بلافاصله بعد از پایان ماه مبارک رمضان در ۶ خرداد ماه بازگشایی می شوند.

بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی بعد از پایان ماه رمضان

15:04 – شبکه «شاد»؛ راه حل وزارت آموزش و پرورش برای حل مشکل دانش آموزان و معلمان در آموزش مجازی. اما این برنامه چقدر موفق بوده است؟

روزهای غمگین نرم‌افزار «شاد»| معلمان و دانش‌آموزان در پیچ و خم آموزش مجازی

15:32 – مبتلایان کرونا در استان کرمان به ۵۹۵ نفر رسیدند.

مبتلایان در استان کرمان به مرز ۶۰۰ نفر رسیدند| فوتی ها همان ۵۰ نفر

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47752
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.