معاون خدمات شهری شهردار کرمان در دفاع از اقدامات نوروزی شهرداری گفت


به‌دلیل مرتب بودن شهر به نظر می‌رسید کاری نشده

معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: امسال در نزدیکی سال نو در شهر عملیات عمرانی وجود نداشت و همین موضوع که شهر مرتب و تر و تمیز بود و باعث می‌شود که خیلی‌ها فکر کنند امسال در شهر خبری نبوده است.

به گزارش کرمان‌نو در نشست خبری مدیران شهری کرمان با خبرنگاران که در غیاب شعرباف شهردار کرمان برگزار شد ایرانمنش معاون خدمات شهری در تشریح فعالیت های نوروزی شهرداری گفت: پس از برگزاری سالگرد سردار سلیمانی ستاد استقبال از بهار در شهرداری تشکیل و برنامه‌ها آغاز شد‌. از جمله این اقدامات بازسازی مجموعه شهربازی که بعد ۳۳ سال هیچ کار عمرانی در آن نشده بود.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: در ایام عید در هیچ محله‌ای بهم ریختگی وجود نداشت. 

وی با بیان اینکه میزان زباله در هفته پایانی اسفند و روزهای آخر به ۴ الی ۵ برابر می‌رسد عنوان کرد: جمع‌آوری زباله در روزهای پایانی آخر سال به ۲ برابر می‌رسد و امسال برای جمع‌آوری زباله‌های حجیم ماشین مخصوص داشتیم و زباله‌ها جمع‌آوری شد.

ایرانمنش در پاسخ انتقاد به این موضوع که مردم معتقدند که برای عید کاری در شهر انجام نشده اینگونه توضیح داد: یکی از دلایلی که گفتند کاری نمی‌شود همین بود که در شهر همه چیز سر جایش بود. ما در سنوات گذشته المان‌ها و سفره‌های هفت‌سین را در ورودی‌ها و مراکز اصلی می‌گذاشتیم ولی امسال در همه مناطق هفت سین گذاشته شد مثلا: در محلاتی مثل سرآسیاب، شهید همت و امامزاده سیدحسین. سفره‌ها از ۲۸ اسفندماه پهن شدند و بعضی‌ها هم که مربوط به ماه رمضان بودند هنوز هستند.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای اصلی شهر نداشتیم مانند چهارراه طهماسب‌آباد که در این چهارراه سرویس ویژه افراد دارای معلولیت نصب شده است. هرآنچه سال‌های گذشته انجام می‌شد امسال به لحاظ عددی بیشتر بوده است.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان در ادامه گفت: یک مجموعه ۶۰ هکتاری که سال‌ها به عنوان معدن شن بوده، در دستور کار شهرداری است که آن را به پارک تبدیل کند و «پردیسان قائم دو» نام خواهد گرفت.

او درباره حضور متکدیان گفت: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند متکدیان را جمع‌آوری کند و باید همه دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند تا مشکل متکدیان حل شود.

ایرانمنش در پایان بیان کرد: شهرداری کرمان خیابان‌های اطراف مجموعه پردیسان قائم را احداث کرده و امسال ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌ها به منظور برگزاری سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اختصاص داده شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103092
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.