در جمع خبرنگاران عنوان شد:


بی‌اطلاعی شهرداری کرمان از علت لغو برپایی بازارچه صنایع دستی بازار قلعه محمود در نوروز

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان گفت: با توجه به عرض بازارچه قلعه محمود، با پیشنهاد برگزاری بازارچه نوروزی صنایع دستی در آن موافق نبودیم و میراث فرهنگی و گردشگری در این باره تصمیم‌گیری می‌کند. نمی‌دانیم چرا تصویب شد بازارچه آنجا باشد؟ ما از علت لغو آن نیز اطلاعی نداریم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، عبدالرضا شیخ‌شعاعی امروز ۲۲ فروردین‌ماه در نشست خبری با محوریت نقد و بررسی عملکرد شهرداری کرمان در نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: هر ساله سازمان میراث فرهنگی یک بازارچه صنایع دستی در پارک ریاضیات برپا می‌کرد و امسال پیشنهاد دادند که این بازارچه در بازار قلعه محمود برگزار شود و با توجه به عرض این بازار با این پیشنهاد موافق نبودیم و میراث فرهنگی و گردشگری در این باره تصمیم گیری می‌کند. نمی‌دانیم چرا تصویب شد بازارچه آنجا باشد؟ ما از علت لغو آن نیز اطلاعی نداریم.

او ادامه داد: بازارچه قلعه محمود یک نواقصی دارد و با انجام اصلاحات امسال بیش از یک روز در هفته به صورت دائم در آن بازارچه فعال باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار کرمان تاکید کرد: بازارچه صنایع دستی ثابت برای برندهای کرمانی نیاز داریم. قبلا با فروشگاه سی‌سی برای بازارچه صنایع دستی قرارداد بسته شد که طبق بررسی‌ها موفق عمل نکرده و تصمیم ما این بود که شهرداری مکان را پس بگیرد و مقرر بود دبیرخانه بازارچه ثابت صنایع دستی در محل پارک مشاهیر دایر کند که به دلیل تصمیماتی که در استانداری گرفته شد چهار ماه دیگر (تا پایان تیرماه) به موسسه سی‌سی مهلت دهیم تا بازارچه دایر و سپس تصمیم‌گیری شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار کرمان در پایان بیان کرد: معتقدم که نباید جوابگوی همه رسانه‌ها بود و با رسانه‌ای که غرض‌ورزی می‌کند نباید گفتگو کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103095
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.