بیانیه گام دوم انقلاب بزرگ‌ترین سند راهبردی نظام است

استاندار کرمان گفت: صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، بزرگ‌ترین سند راهبردی نظام است و همه کارها و برنامه ها باید ذیل آن تدوین شود.

علی زینی وند صبح چهارشنبه و همزمان با آغاز راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲بهمن در نشست ویژه خبری، انقلاب اسلامی را یک انقلاب مردمی دانست و افزود: اهداف پشت انقلاب ما اهداف آرمان گرایی بوده که استقلال مهمترین خواسته مردم آن زمان بود و از روز انقلاب ما منتظر دستور غرب و شرق نیستیم و راه خود را داریم.

زینی وند با بیان اینکه راه برون رفت از مشکلات کشور بهره‌مندی از افراد جوان، پخته  و جسور است، اظهارداشت: در مدیریت‌ها اگر از افراد جوان با تجربه و انگیزه و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی بهره‌گیری شود امور کشور تصاعدی پیش می رود.

استاندار کرمان با بیان اینکه اهداف انقلاب اسلامی با اشاره به ترسیم گفتمان انقلاب مشخص است، تصریح کرد: ساختارهای جمهوری اسلامی به گونه تدوین شده که در دل مردم جای دارد، این استقلال باعث خودباوری جوانان ما شد که امروزه در حوزه های مختلف از جمله نانو، صنعت، صادرات و دستاورد ها پیشرفت کردیم.

در حوزه پزشکی پیشرفت چشمگیری داشتیم

وی با بیان اینکه ما در حوزه پزشکی پیشرفت چشمگیری داشتیم خاطرنشان کرد: کشور هایی که سال‌ها ساختار پزشکی داشتند به واسطه کرونا زمینگیر شدند درحالیکه هیچ بیمار کرونایی ما پشت درب بیمارستان نماند؛ امروزه در واکسن جزو کشور های پیشرو هستیم و کشور های اروپایی خواستار خرید واکسن ایرانی هستند.

نماینده عالی دولت در استان کرمان ادامه داد: هر قدر فشار بین المللی زیاد شود، ما بیشتر پیشرفت می کنیم، زمان آن رسیده که همه ایران را بپذیرند و پای میز مذاکره بیایند.

دکتر زینی وند با اشاره به قوانین مزاحم یادآور شد: حجم متورمی از قوانین وجود دارد که رهبر معظم انقلاب دستور مستقیم حذف  قوانین مزاحم را صادر کردند؛ درست است که ما نظام اداری مان را نمی توانیم به سرعت عوض کنیم اما می توانیم در این راه تلاش کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به لزوم اهمیت بهره مندی از مدیران جوان گفت: جوانان از انگیزه، جرات و جسارت و روحیه بالایی برخوردار هستند و هم اینکه مدیران پشت میز نباشند و در بین مردم باشند کارها درست پیش می رود./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64431
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.