داربی استان، مس‌رفسنجان – مس‌کرمان


داربی مسی‌ها بدون تماشاگر

در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، ۲ تیم مس‌رفسنجان و مس‌کرمان در داربی استان کرمان بدون حضور تماشاگران خود به مصاف یکدیگر می‌‎روند.

به گزارش کرمان‌نو، در هفته‌ی بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های مس‌رفسنجان و مس‌کرمان روز دوشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در رفسنجان به مصاف یکدیگر می‌روند.
داربی مسی‌ها یکی از بازی‌های حساس این هفته برای هر ۲ تیم استان کرمان است، مس‌رفسنجان در رقابت با تیم‌های بالای جدول و برای کسب رتبه چهارم نیاز به امتیاز از این مسابقه دارد و مس‌کرمان در شرایطی بسیار حساس‌تر برای بقا به امتیازگیری در این بازی چشم امید بسته است، شاگردان فرزاد حسینخانی که این روزها خطر سقوط را بیخ گوششان حس می‌کنند، به خوبی می‌دانند که از دست دادن امتیاز در داربی استان و در صورتی که آبادانی‌ها مقابل نساجی به پیروزی برسند تا چه اندازه می‌تواند برای آنها خطرناک باشد اختلاف امتیاز مس‌کرمان با آبادانی‌ها تنها ۴ امتیاز است.
اما این بازی حساس به دلیل آنچه مشکلات زیرساختی و گیت‌های ورودی و حواشی ۲ هفته اخیر ورزشگاه‌های رفسنجان و کرمان اعلام شده، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
موضوعی که بسیار جای ناراحتی دارد آن هم در شرایط حساس بازی‌های هفته‌های آخر، اینکه تیم‌های کرمانی از حضور هوادارن خود در ورزشگاه محروم باشند بدون شک دودش تنها به چشم خود این تیم‌ها خواهد رفت.
این پانزدهمین تقابل ۲ تیم است. در ۱۴ مصاف قبلی ۲ تیم که ۱۲ بازی آن در لیگ دسته اول و یک مسابقه آن در جام حذفی و یک دیدار نیز در لیگ برتر برگزار شده، سهم هر تیم ۵ برد بوده و ۴ مسابقه ۲ تیم نیز مساوی شده است.
داوری این مسابقه برعهده اشکان خورشیدی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103415
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.