مس کرمان _ مس شهربابک


دربی نارنجی‌پوشان لیگ یکی

۲ تیم مس‌کرمان و مس شهر بابک در هفته‌ی سیزدهم لیگ دسته‌ی یک کشور در دربی استان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که روند ۲ تیم نسبت به هفته‌هایی ابتدایی بهتر شده است.

به گزارش کرمان‌نو، تیم مس‌کرمان روز پنجشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف دیگر تیم مسی استان می‌رود. شاگردان اکبر محمدی در ادامه‌ی روند صعودی هفته‌های گذشته در این بازی نیز به دنبال نتیجه هستند تا جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند و نوار پیروزی‌های آن‌ها قطع نشود.
در سوی دیگر شاگردان قاسم شهبایی قرار دارند که آن‌ها نیز مانند مسی‌های کرمان روند خوبی را در ابتدای فصل نداشتند اما برخلاف کرمانی‌ها سرمربی شهربابک بر روی نیمکت خود ماند و نتایج بهتری را کسب کرد.
۲ تیم در جدول رده‌بندی نیز جایگاه‌های نزدیک به‌هم دارند مس‌کرمان با ۱۷ امتیاز در رده‌ی هشتم و مس شهربابک با ۱۵ امتیاز در رده‌ی دهم جدول قرار دارد و بدون شک هیچکدام از ۲ سرمربی نارنجی‌پوشان دوست ندارند دست خالی این مسابقه را ترک کنند.
مس‌کرمان از ۵ بازی گذشته خود ۱۲ امتیاز کسب کرده و مس شهربابک نیز از ۵ بازی قبلی خود ۸ امتیاز کسب کرده است.
هر ۲ تیم بازی هفته‌ی قبلی خود را به پیروزی رسیدند و با انگیزه پا به این مسابقه می‌گذارند.
خط حمله و خط دفاع هر ۲ تیم در حد متوسطی قرار دارد کرمانی‌ها در ۱۲ هفته‌ی گذشته ۱۳ گل دریافت کردند و ۱۴ گل وارد دروازه حریفان کردند و شهربابکی‌ها نیز ۹ گل دریافت کردند و ۱۲ بار موفق به گشودن دروازه حریفان شدند.
در دو دیدار قبل ۲ تیم ، بازی در کرمان را مسی‌های کرمان با یک گل برنده شدند و بازی در شهربابک نیز با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.
از نکات قابل توجه این بازی این است که در صورت موافقت شورای تامین برای اولین بار در شهر کرمان و در ورزشگاه باهنر زنان نیز می‌توانند به ورزشگاه بروند.
این موضوع در حالی است که گفته می‌شود پس از پیگیری‌های باشگاه مس‌کرمان و نامه نگاری‌های هیات فوتبال و استانداری کرمان حالا فرمانداری کرمان باید در این‌باره اظهار نظر کند. اظهار نظری که تا این لحظه چهارشنبه صبح هنوز اتفاق نیفتاده است.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111327
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.