زمان توزیع کارت ورود به جلسه سه آزمون استخدامی اعلام شد


۱۲ دی‌ماه کارت ورود به جلسه روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری – شورای‌عالی کارشناسان رسمی دادگستری، آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور و آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران – سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

به گزارش «کرمان نو» به نقل از ایسنا، توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری – شورای‌عالی کارشناسان رسمی دادگستری، آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور و آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران – سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۲ از ۱۲ دی‌ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

آزمون‌های فوق در صبح روز جمعه به تاریخ ۱۵ دی‌ماه جاری در ۳۵ شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

فرایند برگزاری آزمون‌ها از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می‌شود و درب‌های ورود به جلسه آزمون نیم ساعت قبل از شروع فرایند بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان باید قبل از بسته‌شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۲ دی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل‌مشاهده و چاپ خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با واردکردن اطلاعات شناسنامه‌ای خود نسبت به چاپ کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس نشانی تعیین شده بر روی چاپ کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد؛ برای شرکت در جلسه آزمون همراه‌داشتن چاپ کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخ‌نامه، عدم ارائه پاسخ‌نامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیت از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می‌شود و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

طبق تأکید سازمان سنجش آموزش کشور؛ ر زمان حضور در جلسه آزمون، همراه‌داشتن چاپ کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر چاپ کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مدادپاک‌کن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112971
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.