نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در نشست شورای فرهنگ عمومی عنبرآباد:


زمینی به اسم هتل‌سازی واگذار شده اما روی آن سوپرمارکت ساختند

بهنام سعیدی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مسئولان وقت و عدم نظارت بر پروژه‌های واگذار شده گفت: امروز برای برگزاری یک همایش بین‌المللی در جیرفت مکان مناسبی نداریم، زمینی به اسم هتل‌سازی واگذار شده اما اکنون روی آن زمین سوپرمارکت احداث شده است.

به گزارش کرمان‌نو، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در نشست شورای فرهنگ عمومی عنبرآباد از روند عملیات ساخت بیمارستان عنبرآباد که کلنگ احداث آن در سال ۹۳ به زمین زده شده است انتقاد کرد و گفت: بعد از گذشت حدود چند سال از شروع احداث این پروژه هنوز مردم عنبرآباد منتظر اتمام این بیمارستان هستند.

بهنام سعیدی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه آیا مسئولان نباید پاسخگوی زن بارداری که از انتهای مردهک عنبرآباد می‌آید و از جاده دسترسی مناسبی هم برخوردار نیست، باشند؟ ادامه داد: دررابطه‌با عملیات احداث این بیمارستان آیا نباید وزیر بهداشت پاسخگو باشد؟!

نماینده مردم جیرفت عنبرآباد در مجلس ادامه داد: ما تمدن چندهزارساله کنارصندل را داریم؛ اما از مسئولان سؤال کنید آیا این تمدن با این قدمت را جایی ثبت داده‌اید و از قبل این تمدن هفت هزارساله برای فرهنگ و رفاه مردم منطقه هیچ سودی آورده‌ایم؟!

نماینده مردم در مجلس با انتقاد از عملکرد مسئولان وقت و عدم نظارت بر پروژه‌های واگذار شده بیان کرد: امروز برای برگزاری یک همایش بین‌المللی در جیرفت مکان مناسبی نداریم. زمین به اسم هتل‌سازی واگذار شده اما اکنون روی آن زمین سوپرمارکت احداث شده است.

بهنام سعیدی با اشاره به برگزاری جلسات برای فعال‌نمودن معادن در منطقه جیرفت عنبرآباد گفت: علی‌رغم همه جلسات در جبالبارز شمالی دستگاه‌های فعال معدنی را تخریب کردند و همین‌الان در معدن مس کرور قرار بر کلنگ‌زنی بود؛ اما جلوی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات گرفته شده است.

سعیدی با بیان اینکه جنوب کرمان عقب‌ماندگی‌های زیادی دارد، اعلام کرد: یکی از راه‌های رشد فرهنگ و حل معضلات فرهنگی ایجاد اشتغال است و باید در منطقه معادن فعال شود و مسئولان ناکارآمد را کنار بگذاریم.

نماینده مردم جیرفت عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر میراث‌فرهنگی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه انتخابیه خود خبر داد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123122
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.