میجانی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان مطرح کرد؛


سال آینده زمین برای واگذاری به واحد‌های صنعتی در شهر کرمان نداریم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان که میزبان برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بود. نسبت به نبودن زمین برای واگذاری به صنعت‌گران هشدار داد و گفت: درخواست داریم همراهی صورت گیرد که زمین‌های مجاور شهرک صنعتی شماره ۲ برای این امر اختصاص یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه ظرف یک سال آینده یک متر زمین برای واگذاری به واحدهای صنعتی شهر کرمان نداریم، گفت: درخواست داریم همراهی صورت گیرد که زمین‌های مجاور شهرک صنعتی شماره ۲ برای این امر اختصاص یابد.

حسین میجانی همچنین با اشاره به آماده‌سازی شهرک صنعتی شماره ۴ بعد از سی‌سال، گفت: متأسفانه همین شهرک باوجود آماده‌سازی مشکل آب و برق دارد.

دیگر گلایه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این نشست عدم شفافیت معادن و عمل‌نکردن به وعده‌ها در خصوص اختصاص تسهیلات از محل منابع معادن بود. او دراین‌رابطه افزود: قرار بود ۳ هزار میلیارد تومان از محل منابع واحدهای بزرگ به واحدهای کوچک و متوسط تسهیلات پرداخت شود؛ اما این اتفاق کماکان صورت نگرفته است و متأسفانه نیازهای واحدهای کوچک و متوسط از خارج از استان تأمین می‌شود و واحدهای بزرگ همکاری دراین‌رابطه ندارند.

در این جلسه اشاره شد که ۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه در شهرک‌های صنعتی آماده اجراست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122551
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.