تیم‌ها در پی انتخاب سرمربی


مس‌کرمان در توافق با خطیبی | گل‌گهر به دنبال گزینه خارجی| رفسنجانی‌ها منتظر خبر ربیعی

لیگ برتر تمام شده و باشگاه‌ها به دنبال تقویت تیم خود هستند و اولین قدم انتخاب سرمربی است. ۳ تیم استان کرمان نیز به دنبال انتخاب سرمربی خود برای سال آینده هستند. مس‌کرمان در لیگ دسته‌ی یک ومس‌رفسنجان و گل‌گهر در لیگ برتر توپ خواهند زد.

به گزارش کرمان‌نو، پس از پایان لیگ برتر نیمکت تیم‌های استان کرمان خالی از سرمربی شد. پس از سقوط مس‌کرمان فرزاد حسینخانی از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرد، گل‌گهر هم که پس از جدایی امیر قلعه‌نویی و ادامه کار با الهویی نتایج خوبی کسب نکرد به دنبال سرمربی جدید برای این تیم است. تنها تیمی که شرایط خوبی با سرمربی‌اش داشت مس‌رفسنجان بود اما رفسنجانی‌ها هم همچنان بلاتکلیفند و ربیعی نیز جواب قطعی به این تیم نداده است.

گزینه نهایی مس‌کرمان به زودی معرفی می‌شود

این روزها از بین گزینه‌های باشگاه مس‌کرمان تنها رسول خطیبی برای نشستن بر روی نیمکت این باشگاه باقیمانده است.

در حالی که در روزهای اخیر از بین ۵ گزینه‌ی مجتبی حسینی، رسول خطیبی، غلامرضا عنایتی، سعید دقیقی و محمود فکری که به عنوان جانشینان فرزاد حسینخانی مطرح شده بودند، شانس محمود فکری بیشتر بود و گفته می‌شد وی با مدیران این باشگاه به توافقات اولیه رسیده و در صورت تایید مدیران شرکت مس قراردادش با این باشگاه ثبت می‌شود اما طی ۴۸ ساعت گذشته خبرهای مبنی بر توافق با رسول خطیبی شنیده شد.

رسول خطیبی هم طی مصاحبه‌ای نسبت به سرمربیگری مجدد درتیم‌های فوتبالی‌ واکنش مثبتی نشان داده است.

او اعلام کرده است که می‌خواهد دوباره به مربیگری برگردد. خطیبی بعد از سال موفقی که در مس سونگون به عنوان مدیرعامل سپری کرد و توانست تیم فوتبال این باشگاه را از لیگ دسته دوم به دسته اول بیاورد، حالا تصمیم گرفته بار دیگر به عرصه مربیگری فوتبال برگردد.

او در این باره گفته است:‌ «من یک فوتبالی هستم و عشق و علاقه من به مستطیل سبز است. پس از یک سال مدیریت در فوتسال، تصمیم گرفته‌ام که دوباره به زمین فوتبال برگردم و سرمربیگری کنم. در روزهای گذشته از چند تیم پیشنهاد همکاری دریافت کرده‌ام و تصمیم نهایی من، بازگشت به سرمربیگری خواهد بود. در چند روز آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت.»

حالا باید دید تکلیف نیمکت کرمانی‌ها در لیگ دسته‌ی یک چه خواهد بود.

انتخاب سرمربی گل‌گهر بین ۳ گزینه خارجی

باشگاه گل‌گهر سیرجان که تصمیم به تغییر سرمربی خود برای فصل جدید لیگ برتر گرفته، در حال بررسی رزومه ۳ گزینه نهایی خارجی خود است.

در شرایطی که عنوان شد ماریوس اوزونیدوس، مربی یونانی که تجربه هدایت آ. ا. ک آتن، پانیونیوس، آپوئل و … را دارد، جانشین امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان خواهد بود و مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان با وی به توافق نهایی دست یافته‌اند، اما ۲ مربی خارجی دیگر نیز شانس نشستن روی نیمکت این تیم را دارند. یک گزینه اسپانیایی و یک گزینه آلمانی که در روزهای آینده گزینه نهایی انتخاب و معرفی می‌شود.

مس‌رفسنجان همچنان بی سر و صداترین تیم استان

مس‌رفسنجان که عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است این روزها هم در سکوت بیشتری به سر می‌برد. مدیران این باشگاه پس از صحبت با محمد ربیعی از او خواستند تا تصمیم نهایی خود را به این باشگاه اعلام کند و ربیعی نیز شرایطی را برای باشگاه گذاشته است که درصورت توافق، این سرمربی سال دیگر نیز روی نیمکت مس‌رفسنجان می‌نشیند و درغیر این صورت رفسنجانی‌ها باید به دنبال سرمربی دیگری برای تیم خود باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105015
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.