فروش لباس فرم مداس تا ۲ برابر قیمت


معاون استاندار:‌ سامانه هوشمند برای نظارت شکایات والدین راه‌اندازی شود

حداکثر قیمت لباس فرم یک میلیون و ۳۰ هزار تومان برای دانش‌آموزان پسر کلاس اول است. اما در برخی مدارس غیردولتی همان لباس فرم را با ۲ برابر قیمت می‌فروشند.

به گزارش کرمان‌نو، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در ستاد تنظیم بازار این هفته تأکید کرد که توزیع لباس فُرم در مدارس ممنوع است. او خواسته تا سامانه هوشمند برای رسیدگی به شکایات والدین راه‌اندازی شود.

حسن‌زاده در این جلسه تنظیم بازار، گفت: اینکه لباس فُرم مدارس با قیمت گران فروخته شده و یا از خارج از استان تهیه می‌شود به علت نبود نظارت کافی است.
حسن‌زاده خواستار نظارت هرچه بیشتر آموزش‌وپرورش بر تولید و توزیع فُرم مدارس شد و گفت: باید از نظارت‌های سنتی فاصله بگیریم و سامانه هوشمند برای رسیدگی به شکایات والدین دانش‌آموزان راه‌اندازی شود.
او با تأکید بر اینکه توزیع لباس فُرم در مدارس ممنوع است، از عدم حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش در جلسه تنظیم بازار هم گلایه می‌کند و می‌گوید: در جلسه‌ای که موضوع مربوط به آموزش‌وپرورش مطرح می‌شود، «رئیس‌کل آموزش‌وپرورش باید حضور داشته باشد تا بتوان تصمیم‌گیری کرد و بتوانیم مشکل مردم را هرچه سریع‌تر برطرف کنیم».

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120893
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.