اوقات فراغت‌تان در کرمان را چطور سپری می‌کنید؟

هزینه تفریحات تابستانی گران است. اما در این گزارش قصد داریم با توجه به نزدیکی به ایام تابستان و تفریح جوانان ، فارغ از هزینه به کم بودن یا متنوع نبودن تفریح در کرمان بپردازیم.

اگر تفریحات تابستانی را شامل استخر رفتن، کلاس ورزش، دوچرخه‌سواری و کافه و رستوران رفتن را به‌عنوان محبوب‌ترین و پر بسامدترین تفریح‌های تابستانی بدانیم، چقدر این تفریحات در کرمان با کیفیت و متنوع هستند؟
البته تفریحات دیگری هم هستند که خاص تر و گران ترند و در کرمان هم کم گیر می‌آیند. مثل پینت‌بال ،کارتینگ، بولینگ یا بیلیارد. فضاهایی مثل پارک مادر و شهربازی کرمان شب‌های شلوغی در تابستان دارند اما این جنب و جوش می‌بایست در دل شهر صورت می‌گرفت و فضای باکیفیت شهری چیزی‌ست که کرمان از آن محروم است.
تفریحات در کرمان یا گران است یا ناسالمیعنی بیشتر انتخاب جوانان برای اوقات فراغت یا کافه و رستوران رفتن است یا ماشین‌گردیاستخر ورزش گرانی‌ست و یک سانس آن در استخرهای کرمان حدود۱۵۰ تومان است، البته اگر لباس و تجهیزات شنا داشته باشید و کلاس آموزشی هم نیاز نداشته باشید.
دوچرخه سواری هم در کرمان امن نیست، هنوز شهر کرمان یک خط ایمن دوچرخه سواری ندارد و اگر شما هزینه هنگفت خرید دوچرخه را هم کرده باشید جای زیادی برای راندنش وجود ندارد.البته ورزش‌ها و تفریحات نسبتا رایگانی هم داریم. مثل کوهنوردی و قدم زدن در پیاده‌روهای نه‌چندان روشن و غیرهموار کرماننظر شما در این رابطه چیست؟
شما برای گذراندن یک شب زیبای تابستانی در کرمان کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ کافه و رستوران یا ورزش‌های گران؟ شهربازی کرمان یا ماشین‌گردی؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104600
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.