آموزش مربیان و کشتی‌گیران کرمانی زیر نظر مربی تیم ملی

مربیان و کشتی گیران کرمانی آخرین تکنیک‌های استاندارد آموزش، مربیگری و قهرمانی پروری روز دنیا در رشته کشتی را زیر نظر علیرضا رضایی منش، مربی تیم ملی و مدرس فدراسیون فرا گرفتند.

مهدی رضایی، رییس هیئت کشتی شهرستان کرمان گفت: به منظور آموزش و کنترل مربیان رده ی پایه به دعوت هیئت کشتی شهرستان کرمان، علیرضا رضایی منش، مربی تیم ملی و مدرس فدراسیون کشتی به مدت سه روز آخرین تکنیک های استاندارد آموزش، مربیگری و قهرمانی پروری روز دنیا در رشته کشتی را به مربیان و کشتی گیران فرا می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان او افزود: صبح ها برای آموزش مربیان در نظر گرفته شده است، دو ساعت هم با کشتی گیران برگزیده کار می شود، بعد از ظهر ها نیز به وسیله ی این مدرس فدراسیون بر کلاس های پایه سطح شهر نظارت و نقاط ضعف و قوت به آنها اعلام می شود.

رضایی تصریح کرد: این دوره از دیروز آغاز شده و تا پایان روز جمعه ادامه دارد.

علیرضا رضایی منش، مربی تیم ملی و مدرس فدراسیون کشتی نیز اشاره به برنامه های ویژه ی فدراسیون برای رده های پایه گفت: فدراسیون طی برنامه ای خاص به دنبال این است، برای رده های پایه برنامه ریزی و در این زمینه هزینه کند.

وی با تأکید بر اینکه در فدراسیون هدفمان انجام یکسان سازی در آموزش برای رده ی پایه است، افزود: بر این اساس، نیروهای بیشتری به صورت کلاسیک و علمی از رده های پایه به رده های بالاتر انتقال پیدا می کنند و بدین ترتیب پشتوانه سازی بهتر و بیشتری انجام می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32579
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.