جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان:


مشخص‌شدن سقف بودجه فشار روانی را از روی باشگاه‌های کرمان برداشت | باشگاه‌های کرمان متهم به ریخت‌وپاش بودند

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه مشخص‌شدن سقف بودجه باشگاه‌ها باعث شد فشار روانی از روی باشگاه‌های استان برداشته شود گفت: استان کرمان همیشه متهم به این بوده که در هزینه‌های باشگاهی ریخت‌وپاش دارد درصورتی‌که این قانون نشان داد که این باشگاه‌ها در مقایسه با خیلی از باشگاه‌هایی که در رده‌های بالاتر هستند طبق قانون عمل کردند.

به گزارش کرمان‌نو، جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در مجمع‌عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان کرمان گفت: در بحث استان کرمان تلاشمان این بوده که طی این ۲ سال فوتبال و فوتسال را در کف جامعه گسترش دهیم.
جهانشاهی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار نفر در فوتبال و فوتسال ورزشکار داشتیم که در ۱۴۰۲ این تعداد به بیش از ۲۳ هزار نفر رسیده است که با افزایش ۴۰ درصدی همراه بوده است و این امر هم با همکاری هیئت‌ها در استان انجام شد.
رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه ۳۴۰ تیم در سطح رقابت‌های استانی در ۱۴۰۱ داشتیم ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ مسابقه در سطح استان برگزار کردیم که در برخی از شهرستان‌ها هم اگر مسابقات نبوده به دلیل نبودن زیرساخت‌ها بوده است.
او درمورد بحث باشگاه‌داری‌های استان گفت: یکی از کارهای خوب که در لیگ‌های امسال انجام شد مشخص‌شدن سقف باشگاه‌ها بوده است و این بار روانی از روی باشگاه‌های استان کرمان برداشته شد؛ چون همیشه متهم بودیم به ریخت و پاش‌ها بوده‌ایم.
جهانشاهی درمورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز گفت: بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز بحث مهمی است که شروع این کار از سیرجان زده شد و حضور زنان تنها جایی که مجوز حضور زنان در مسابقات داخل سالن را دارد سیرجان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117880
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.