تقابل تیم‌های بدون شکست در هفته چهارم لیگ برتر والیبال | سیرجانی‌ها به دنبال صدر نشینی

در هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز تیم شهرداری ارومیه میزبان تیم رده دومی فولاد سیرجان است.

تیم والیبال فولاد سیرجان که توانسته با عملکردی مناسب سه بازی بدون شکست را پشت سر بگذارد ساعت ۱۶:۰۰ امروز در ورزشگاه غدیر ارومیه به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود.

این دیدار به لحاظ قرارگرفتن هر ۲ تیم در بالای جدول بسیار حساس است و هر ۲ تیم مطرح والیبال کشور با اندیشه برد در این دیدار به میدان می روند تا جای پای خود را در بالای جدول محکم کنند.

هرچند تیم سایپای تهران که صدرنشین رقابت ها بوده و با سه برد متوالی سه بر صفر، بدون ست باخته در بالای جدول قرار دارد، ولی هر ۲ تیم ارومیه ای و سیرجانی به دنبال لغزش این تیم در دیدار مقابل لبنیات هراز آمل هستند تا در صدر قرار بگیرند.

تیم شهرداری ارومیه در سه دیدار گذشته خود ۹ ست را برده و تنها یک ست مقابل شهداب یزد و یک ست مقابل پیکان تهران آن هم با امتیازهای نزدیک واگذار کرده است.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان: قطعا برای بردن وارد زمین بازی می‌شویم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در مورد این بازی حساس گفت:‌ ما امروز بازی سختی را با یکی از متفاوت‌ترین تیم‌های لیگ یعنی شهرداری ارومیه داریم که حدودا ۶ بازیکن ملی‌پوش را در اختیار گرفته و کادرفنی خیلی خوبی هم دارد.

تندروان افزود: شهرداری ارومیه تیمی است که خوب بسته شده و بازی کردن مقابل آن‌ها حتی برای خود بنده هم هیجان انگیز است.

وی با اشاره به اینکه فولاد سیرجان توانایی پیروزی را دارد، اظهار کرد: قطعا برای بردن وارد زمین بازی می‌شویم و امیدواریم که بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم. ما هم مانند سایر تیم‌ها برای بردن بازی خواهیم‌ کرد هرچند ‌که‌ مسابقه راحتی نیست.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان درباره عملکرد تیم فولاد سیرجان در سه هفته گذشته لیگ برتر والیبال، توضیح داد: همانطور که‌ می‌دانید نتایج تیم ما قطعا راضی کننده بود که نشان می‌دهد یک کار مناسب و با برنامه‌ صورت گرفته است. فکر می‌کنم تا اینجای لیگ کارهایی که دوست داشته و می‌خواستیم را انجام داده‌ایم.

او در مورد پیش بینی خود از هفته‌های بعد نیز گفت: به نظرم از هفته‌های چهارم و پنجم به بعد شناخت تیم‌ها از یکدیگر بیشتر شده و شرایط بازی‌ها متفاوت می‌شود. قطعا کیفیت متفاوتی را از تیم‌ها شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=56043
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.