لیگ برتر فوتبال بانوان


خاتون بم، پالایش گاز ایلام را ۸ بر یک راهی خانه کرد

کرمان نو- تیم فوتبال بانوان خاتون بم از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر کوثر روز جمعه هشت بر یک تیم پالایش گاز ایلام را در خانه شکست داد.

به گزارش کرمان نو این بازی در ورزشگاه فجر بم به در حالی برگزار شد که زننده گل ها زهرا قنبری با ۲ گل، مونا حمودی ۲ گل، فاطمه گرایلی ۲گل، زهرا سربالی و نگین زندی هر کدام یک گل بودند و از تیم پالایش ایلام نیز طاهره آزادی تنها گل این تیم را زد.

تیم خاتون بم با این برد ۳۰ امتیازی شد و با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم شهرداری سیرجان جایگاه دوم جدول را در پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر کوثر از آن خود کرد.

شاگردان ندا عزیزپور نیز با این شکست ۱۱ امتیازی باقی ماندند و نیم فصل اول را با حضور در رده هشتم به پایان رساندند.

سرمربی تیم خاتون بم بعد از پایان بازی به خبرنگار کرمان نو گفت: بازی بسیار خوب بود و تیم ایلام هم یک تیم بسیار خوب و جنگنده است و بازی هفته قبل با تیم سپاهان را توانسته بود یک بر صفر به پایان برساند.

مرضیه جعفری بازیکنانم بد بازی نکردند افزود: وقفه ای در بازی ها رخ داده بود، بازیکنان هماهنگی لازم را نداشتند و نیاز به تمرین بیشتر داریم.

او اظهارداشت:تقریبا از بازی بازیکنانم راضی هستم زیرا زحمتشان را کشیدند اما ضعف هایی در کار تیمی داریم که باید آنها را  رفع کنیم.

جعفری اظهارداشت: با این بازی نیم فصل اول مسابقات به پایان رسید و در نیم فصل دوم مورخ ۱۹ فروردین سال آینده به مصاف تیم کیان نیشابور در ورزشگاه فجر بم خواهیم رفت.

ندا عزیرپور سرمربی تیم پالایش گاز بعد از پایان بازی حاضر به مصاحبه با خبرنگار ایرنا نشد.

به گزارش کرمان نو پیروزی تیم خاتون بم درحالی بود که روز گذشته مرضیه جعفری سرمربی این تیم و نایب رییس بانوان هیات فوتبال استان کرمان برای پنجمین سال متوالی در آیین نکوداشت مربیان برتر سال به میزبانی کانون مربیان فوتبال ایران با کسب بیشترین تعداد آرا به‌عنوان بهترین و برترین مربی فوتبال کشور انتخاب شد.

همچنین جعفری هفت دور عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور را با تیم بانوان بم کسب کرده و به‌عنوان پرافتخارترین مربی فوتبال کشور از او یاد می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85657
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.