اخذ گواهینامه های ISO۱۰۰۱۵ و ISO۱۰۰۰۴ برگ های زرینی دیگر بر تالار افتخارات شرکت سرآمد توسعه آهن و فولاد گل گهر

لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم
با همت و تلاش تمامی همکاران گرامی و با مدیریت مبتنی بر تفکر سیستمی مدیرعامل بزرگوار جناب آقای مهندس محیاپور در کنار حمایت ها و راهنمایی های معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، برگ زرین دیگری بر تالار افتخارات شرکت سرآمد توسعه آهن و فولاد گل گهر افزوده شد.
شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر بعنوان یک شرکت تعالی محور، پس از اتمام فرآیند دو روزه ممیزی توسط ممیزان بین المللی شرکت IMQ ایتالیا موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت آموزش (استانداردISO۱۰۰۱۵) و سیستم مدیریت رضایت سنجی مشتریان (استاندارد ISO۱۰۰۰۴) گردید. همچنین شرکت موفق به تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شامل استانداردهایISO۹۰۰۱ ، ISO۱۴۰۰۱ وISO۴۵۰۰۱ شد.
اخذ گواهینامه های یاد شده، مهر تایید دیگری بر حرکت نظامند و تفکر سیستمی مجموعه توسعه آهن و فولاد گل گهر در طی نمودن مسیر تعالی و سرآمدی می باشد.
این مهم با همت و پشتکار بیش از یک سال پرسنل متعالی در بخش های مختلف شرکت بخصوص مدیریت سیستم ها و برنامه ریزی، مدیریت سرمایه انسانی، مدیریت بازاریابی و فروش و مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست حاصل گردید.
ضمن تبریک به تمامی همکاران گرامی بخصوص هئیت مدیره محترم، مدیر عامل گرامی و معاونین عزیز، کسب افتخارات بیشتر را برای مجموعه توسعه آهن و فولاد گل گهر از خداوند منان آرزومندیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85653
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.