هر دم از این باغ بری برای مس می‌رسد؛


قهرمانی جام حذفی برای مس رفسنجان سودی ندارد

درحالی‌که مس رفسنجان شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد؛ اما به دلیل اینکه نتوانسته مجوز حرفه‌ای بگیرد حتی در صورت قهرمانی نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

به گزارش کرمان‌نو، درحالی‌که دیروز خبرها حکایت از اخذ مجوز حرفه‌ای برای ۸ باشگاه لیگ برتری داشت؛ اما باشگاه مس رفسنجان که یکی از تیم‌هایی حاضر در بین ۴ تیم نهایی جام حذفی است و شانس قهرمانی و حضور در باشگاه آسیا را داشته حالا باتوجه‌به موفق نشدن برای دریافت مجوز حرفه‌ای حتی اگر قهرمان این جام هم شود سودی برای این تیم نخواهد داشت.
این در حالی است که باشگاه‌هایی مثل سپاهان، گل‌گهر، استقلال، پرسپولیس آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، فولاد خوزستان و خاتون بم موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شدند؛ اما باشگاه مس رفسنجان در این مورد ناکام بوده است.
مس رفسنجان اما به دلیل داشتن مالک مشترک و وجود چندین باشگاه مس نتوانست مجوز حرفه‌ای را دریافت کند و تا زمانی که این مشکل رفع نشود، مسی‌ها شانسی برای حضور در آسیا ندارند.
البته پیش از این هم موضوع مالکیت مشترک باشگاه‌های مس در سال ۱۴۰۲ طی نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال به مدیرعامل سابق شرکت ملی صنایع مس اعلام شده بود اما اقدامی در این زمینه نشده بود تا در جایی که مس می‌توانست شانس حضور در آسیا را داشته باشد آن را به راحتی از دست بدهد.البته این مالکیت‌های مشترک سال گذشته گریبان استقلال وپرسپولیس را هم گرفته بود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118547
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.