لیگ یک فوتبال| مسی‌ها به دنبال حفظ صدرنشینی

در جریان رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور مس کرمان صدرنشین در تهران مهمان هوادار است و آرمان‌گهر در خانه به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود.

نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز آغاز می‌شود. در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته مس کرمان از ساعت 14:45 در تهران به مصاف هوادار می‌رود. تقابل دو سرمربی مشهدی از حواشی جالب این بازی است.

رضا عنایتی که تیمش تا چند هفته قبل یکی از مدعیان رسیدن به لیگ برتر محسوب می‌شد، تا ‌اینجای‌ کار ۲۵ ‌امتیاز از ۱۵ بازی قبلی خود ذخیره کرده و در فاصله سه‌امتیازی صدر جدول، روی سکوی چهارم این بازی‌ها جا خوش کرده است.تیم فوتبال هوادار که در ۳ هفته گذشته این رقابت‌ها رنگ پیروزی را ندیده است، برای سروسامان‌دادن به وضعیتش در جدول باید از بازی امروز دست‌پر بیرون بیاید.

تقابل بهترین خط حمله با بهترین خط دفاع

هوادار البته بهترین خط حمله لیگ را تا پایان هفته پانزدهم در اختیار دارد؛ اما توپخانه تیم عنایتی با مصدومیت فشنگچی، سه‌هفته‌ای شده که بی‌برنامه ظاهر می‌شود. در سوی مقابل، اما تیم صدرنشین مس کرمان قرار دارد که با محمدرضا مهاجری نقشه‌های طلا‌شدن را مرور می‌کند. فعالیت مسی‌ها در بازار نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل به‌خوبی نشان می‌دهد نارنجی‌پوشان کویر هدفی جز صعود به لیگ برتر ندارند.

اولین خرید رضا مهاجری برای تقویت مس کرمان در نیم‌فصل دوم اضافه‌شدن محمد علی‌نژاد، بازیکن آلومینیوم اراک بود و پس از آن، کرمانی‌ها حمید گلزاری، هافبک گل‌زن سایپا، را نیز جذب کردند. مس در فاز دفاعی عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را تا‌اینجای کار به خودش اختصاص داده است. جدال بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ، بدون‌شک جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت. این بازی بدون شک مهم‌ترین بازی این هفته لیگ است که البته از جذابیت زیادی هم برای فوتبال دوستان مشهدی برخوردار است.

آرمان‌گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان اما در خانه میزبان استقلال ملاثانی است. شاگردان شهبا در نیم فصل اول نتوانستند جایگاهی بهتر از پانزدهمی کسب کنند. سیرجانی‌‌ها که با 16 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند باید در مقابل استقال ملاثانی رده یازدهمی قرار بگیرند. این بازی نیز از ساعت 14:30 در سیرجان آغاز می‌شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65908
1 نظر
  1. […] بتوان گفت فینال نیم‌فصل اول لیگ یک در کرمان برگزار می‌شود، جایی‌که مس کرمان به‌مصاف […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.