نایب رییس باشگاه مس کرمان: با صعود به لیگ برتر نقشه راهمان کامل می‌شود

نایب رییس باشگاه مس کرمان گفت: در این فصل با یک برنامه ریزی کارشناسی شده در رشته های مختلف باشگاه توانست به اهداف مورد نظر دست پیدا کند که صعود تیم فوتبال به لیگ برتر این نقشه راه تکمیل خواهد شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا ایرج کهندل   اظهار داشت: باشگاه مس کرمان به عنوان یک باشگاه ریشه دار نزدیک به سه دهه از فعالیت آن می گذرد و در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: اکثر رشته های در باشگاه نظیر هندبال، مس نوین، بسکتبال ، تکواندو، فوتسال بانوان، کاراته، تیروکمان، دوچرخه سورای،  دو ومیدانی و فوتبال تمامی پایه ها نتایج خوب و ارزشمندی را با تلاش خود و حمایت باشگاه در لیگ های مربوطه درسطح اول کشور کسب کردند.

کهندل خاطرنشان کرد: تیم فوتبال مس کرمان در لیگ یک باید ۱۲ بازی تا پایان فصل انجام دهد و با توجه به  اینکه تیم  در صدر جدول قرار گرفته همه تیم های با انگیزه مضاعفی جلوی تیم مس کرمان حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: شرایط بازی ها سخت و خاص است و مطمئنا با تدابیر سرمربی تیم، کادرفنی، تلاش بازیکنان، حمایت باشگاه و مسئولان اتفاقات بسیار خوب برای هواداران و مردم کرمان رقم خواهد خورد .

نایب رییس باشگاه مس کرمان در خصوص تاثیرات کرونا بر روند تمرینات و مسابقات تیم صریح کرد: پروتکل های بهداشتی توسط مجموعه تیم بخوبی و بادقت بالا در تمرینات رعایت می‌شود و تست کرونا نیز مدت زمان‌های مشخص از اعضای تیم گرفته خواهد شد همچنین نظارت بالایی در این خصوص در همه ورزشگاهها ، زمین های تمرین و اردوهای تیم وجود دارد و سلامتی اعضا از دغدغه های اصلی ماست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69706
2 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    اگر مرد هستید از پول خود کرمان هزینه کنید و صعود کنید نه با تیم شهر دیگری و پول شهر دیگری

  2. سامان می گوید

    شما با غارت اموال معدن مس رفسنجان نقشه راهتان کامل میشود
    باشگاهی که مال رفسنجان هست هزینه هایش را هم رفسنجان میدهد شما به چی دقیقا می بالید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.