ابراهیم زاده سرمربی مس کرمان: صعود با پشتوانه می خواهیم

سرمربی مس کرمان، براین باور است که شرق ایران از جمله کرمان پتانسیل ورزش بالایی دارد و انگیزه خود را از آمدن به کرمان این موضوع دانست .
ابراهیم زاده با اشاره به اینکه از شروع کارش تا آغاز مسابقات فقط چهار هفته وقت داشته می گوید چهار بازی تدارکاتی را در نظر دارد. در زمینه جذب بازیکن و مربی اولویت را به افراد بومی داده است .وی که از بازیکنانش به نظر راضی می آید می گوید بر مبنای بودجه باشگاه بازیکن گرفته است.
سرمربی مس در ادامه گفت که با فرزاد حسینخانی صحبت کرده و فرزاد در این گفتگو بر طلبهای پیشین خود از باشگاه تاکید کرده است .وی افزود پیگیر پیوستن محسن دلیر به تیم هستیم .
ابراهیم زاده از رسانه ها خواست برای دوری تیم از حاشیه، موضوعات و اطلاعات را از مسئولین ونه بازیکنان تیم جویا شوند .
در ادامه نشست مدیر عامل باشگاه مس هم در این نشست از پایبندی خود بر اخلاق و نظم خبرداد. وی خریدهای باشگاه را مبتنی بر بودجه ای که برای باشگاه تصویب شده عنوان کرد .
مسعود زاده در مورد فرزاد حسین خانی گفت:ما مبلغی را مشخص کردیم و پیشنهاد دادیم انشاالله که ایشان هم بیایند ما واقعا به فرزاد نیاز داریم .
وی در ادامه ضمن مخالفت با کار مقطعی، بر کار بنیادی و استعداد یابی تاکید کرد و افزود:« باشگاه، غیر از فوتبال به سایر ورزشها هم توجه خواهد داشت .در همین راستا از این پس رشته تیروکمان خواهران را در باشگاه خواهیم داشت و از پتانسیل «خانم نعمتی» استفاده خواهیم کرد.
مدیر عامل و سرمربی تیم فوتبال مس، براستقلال خود در تصمیم گیریها تاکید کردند .
مسعود زاده ضمن تاکید بر نقش رسانه ها در پیشرفت ورزش از رسانه ها خواست اخبار را منتقل کنند اما از نگران کردن مردم بپرهیزند . وی ضمن دعوت همه ارکان ورزش استان به همدلی از مجموعه مس بخاطر توجه به ورزش سپاسگزاری کرد. همچنین از تلاشهای مدیران عامل قبلی قدردانی نمود و گفت:« در زمان مسئولیت من قطعا به بخش فرهنگی باشگاه توجه خاصی خواهد شد و همچنین تشکیلات کانون هواداران تیم را راه اندازی می‌کنم.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=815
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.