با حضور ۱۷ تیم از ۱۶ شهرستان؛


اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال شرکت توزیع برق جنوب استان

 اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با حضور ۱۷ تیم از ۱۶ شهرستان تحت پوشش شرکت و ستاد استان در آبان‌ماه ۱۴۰۲ در شهرستان‌های بافت و رابر با حضور مدیرعامل شرکت توزیع استان کرمان برگزار گردید.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، این آیین با حضور امام‌جمعه، فرماندار و برخی از مسئولین محلی در محل سالن پیامبر اعظم شهر بافت به کار خود پایان داد.
در این مراسم، حمزه صدیقی مدیرعامل شرکت ضمن قدردانی از حضور همه ورزشکاران و تبریک به تیم‌هایی که با تلاش، مقام کسب نمودند بیان نمود: هدف از این مسابقات ایجاد نشاط، شادی، همدلی و تجدید دیدارها است که همکاران بتوانند باروحیه‌ای بهتر و پرانرژی‌تر کار خدمت‌رسانی به مردم را انجام دهند.

صدیقی افزود: سازمان‌هایی که دارای نیروی انسانی ورزشکار و توانمند هستند، دارای جو سازمانی خاصی هستند که پویا بودن آن می‌تواند باعث ارتقای رضایت شغلی کارکنان گردد. وی افزود: توجه به‌سلامت جسمی و روحی همکاران در کنار کار سخت و حوادث ناشی از آن برای ما بسیار مهم است و بر همین اساس، بر موضوع ورزش همواره تأکید می‌کنیم.

قبل از اظهارات مدیرعامل شرکت، حسین یکتا مدیر برق شهرستان بافت و عضو کمیته ورزش شرکت ضمن خیرمقدم، گزارش این مسابقات را ارائه و بیان نمود: مسابقات در قالب ۱۷ تیم برگزار گردید که ۳ تیم به شرح ذیل مقام اول تا سوم را کسب نمودند:

تیم بردسیر مقام اول

تیم ریگان مقام دوم

تیم جیرفت مقام سوم

و تیم رابر به‌عنوان تیم اخلاق معرفی شد. این آیین با حضور مهندس صدیقی مدیرعامل شرکت، محسنی مدیر روابط‌عمومی و مطالعات اجتماعی، شمسی مدیر امور کارکنان و دبیر ورزش، عالم‌زاده مدیر برق شهرستان بردسیر، مهراسا مدیر برق شهرستان ریگان، شادجو مدیر برق شهرستان جیرفت، حسنخانی مدیر برق شهرستان رابر، پرورش مدیر شهرستان نرماشیر و با حضور یکتا مدیر برق شهرستان بافت به‌عنوان میزبان، امام‌جمعه، فرماندار و تنی چند از مدیران ادارات شهرستان بافت برگزار و از تیم‌های برتر این دوره از مسابقات تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110572
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.