مشروح اخبار ورزشی ۲۳ تیر در «کرمان نو»:


از تمدید قرارداد علیزاده با گل‌گهر تا برترین‌های فوتبال زنان از خاتون بم

مشروح اخبار ورزشی شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ را در «کرمان نو» بخوانید.
در این بسته خبری از تمدید قرارداد علیزاده با گل‌گهر و برترین‌های فوتبال زنان از خاتون بم و استوری خداحافظی محبی با رفسنجانی‌ها را می‌خوانید.

جعفری و قنبری در بین برترین‌های فوتبال زنان

مرضیه جعفری سرمربی خاتون بم که با این تیم قهرمان لیگ برتر شده بود برنده تندیس بهترین سرمربی فوتبال زنان در سال ۱۴۰۲ شد. همچنین زهرا قنبری بازیکن ملی‌پوش خاتون بم موفق به کسب تندیس بهترین بازیکن سال فوتبال زنان و زیباترین گل سال ۱۴۰۲ شد.

 

images 9

images 10

 

تمدید قرارداد علیرضا علیزاده با گل‌گهر

علیرضا علیزاده هافبک تیم فوتبال گل‌گهر قراردادش را با این تیم به‌طور رسمی تمدید کرد. علیزاده که پس از اتمام مسابقات لیگ برتر با باشگاه تراکتور به توافق نهایی رسیده بود اما در نهایت در گل گهر ماندنی شد.

5078220

 

نامه خداحافظی خرید جدید سپاهان خطاب به مردم رفسنجان؛ امیدوارم از من راضی باشید 

خرید جدید سپاهان با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از مردم رفسنجان خداحافظی کرد. محمدمهدی محبی که با پایان قراردادش با مس رفسنجان به سپاهان اصفهان پیوست و فصل جدید را زیر نظر ژوزه مورایس سپری خواهد کرد، امروز با انتشار متنی در اینستاگرام از دوران خوب خود رفسنجان گفت.
محبی در صفحه شخصی خود نوشت: «سلام عرض می‌کنم خدمت مردم خونگرم و دوست‌داشتنی رفسنجان. خیلی خوشحالم که دو سال خیلی خوب را در کنار شما عزیزان سپری کردم و این افتخار نصیبم شد تا در باشگاه بزرگ مس رفسنجان بازی کنم. امیدوارم از من راضی بوده باشید و توانسته باشم حتی برای لحظه‌ای خوشحالتان کنم.»

flkeksbh 1

 

۲۰ درصد تیم ملی کشتی از کرمان می‌آید

تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران در حالی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده که از مجموع ۱۰ وزن ۲ وزن آن در اختیار کشتی‌گیران و از پنج نفر کادر مربیگری یک مربی کرمانی است.
امیرعلی مجازی در وزن ۵۲ کیلوگرم، محمدامین آذرپیرا در وزن ۴۱ کیلوگرم و علیرضا اعظمی به‌عنوان مربی ورزشکاران کرمانی در تیم اعزامی هستند.

IMG 20240713 WA0014

کسب مدال برنز توسط ژیمناستیک‌کار جوان کرمانی در مسابقات لیگ کشوری

رضا پروان ژیمناستیک‌کار جوان باشگاه آکادمی قهرمانان ژیمناستیک با مربیگری علی ایلاقی‌حسینی در مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور ایروبیک ژیمناستیک که در رده سنی جوانان در استان یزد برگزار شد موفق به کسب مدال برنز شد.

IMG 20240712 WA0021

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120028
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.