قرمانان پاراآسیایی هانگژو چین


اهدا هدایای رهبری به قهرمانان مدال‌آور استان

هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مدال‌آور استان کرمان در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو چین اهدا شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، آیین اهدای هدایای مقام معظم رهبری به قهرمانان مدال‌آور استان کرمان در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو چین ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان و میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این آیین با تبریک پیشاپیش ولادت باسعادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به جوانان و ورزش در جامعه عنایت ویژه دارند.

 او با بیان اینکه اگر کسی بخواهد در سطح جهانی و ملی در ورزش رتبه بیاورد باید به چهار رکن توجه کند، گفت: هر چه این چهار رکن قوی‌تر بشود قطعاً درخشش ورزشکار بیشتر است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه توانمندی فرد، رکن اول است و ورزشکار باید در رشته ورزشی خود توانمندی لازم را داشته باشد تا به سکوی قهرمانی برسد، ادامه داد: آمادگی رکن دوم است و ورزشکار با آمادگی جسمانی و روحی لازم می‌تواند سطح خود را بالا ببرد.

 او با بیان اینکه رکن سوم و چهارم تمرکز و انگیزه فرد است که همه اینها باید در کنار هم قرار بگیرد تا فرد ورزشکار به سطوح بالا برسد، گفت: ورزشکار نمونه ورزشکاری است که به لحاظ شخصی، فرهنگی و فکری خود را مدیریت کند چرا که الگوی جامعه است.

 میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم انفجار تروریستی کرمان اظهار داشت: مدال‌آوران هانگژو از استان کرمان نقش مهمی در جایگاه دومی ایران در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو در چین داشتند.

 او با اشاره به اینکه ۲۸۹ ورزشکار ایرانی حضور داشتند که از این تعداد ۱۱ ورزشکار از استان کرمان بود که هشت ورزشکار کرمانی موفق به کسب مدال شدند، گفت: ورزشکاران کرمانی با کسب هفت مدال طلا، چهار نقره و ۲ برنز، ۱۰ درصد از مجموع مدال‌های کشور را به نام خود ثبت کردند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه افتخار داشتیم خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم، گفت: مقام معظم رهبری در آن دیدار فرمودند برای داشتن ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشیم.

 او با اشاره به اینکه این فرمایشات مقام معظم رهبری و این روحیه ایشان وظیفه همه دست‌اندرکارانی را که در این حوزه گام بردارند سنگین‌تر می‌کند، افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار از بانوانی که باحجاب اسلامی در این مسابقات شرکت کردند به‌ویژه بانویی که با فرزند خود بر روی سکوی قهرمانی رفت تجلیل کردند.

 پاریزی با بیان اینکه ورزشکاران الگوی جامعه محسوب می‌شوند و ورزشکاران کرمانی الگوی موفقی در این حوزه بودند، ادامه داد: از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم که نسبت به ورزشکاران لطف داشتند و هدایایی برای مدال‌آوران پاراآسیایی هانگژو فرستادند که جای تقدیر دارد و باعث انگیزه و روحیه مضاعف می‌شود.

 او با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه فجر بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه در سطح استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: ۳۸ پروژه ورزشی نیز در دهه فجر امسال در سطح استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114409
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.