سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان:


به دنبال آرامش قبل از بازی آخر هستیم

در هفته ۲۹ رقابت های لیگ برتر، پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان امشب در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به مصاف هم می‌روند.

مجید جلالی جمعه شب در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های گل‌گهر سیرجان – پرسپولیس تهران اظهار کرد: شاید این بازی برای ما بتواند یک فینال بزرگ باشد و واقعاً دوست داریم که قبل از آخرین بازی‌مان موقعیت خودمان را در جدول تثبیت کنیم.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه با یک تیم بزرگ و قهرمان بازی داریم ولی همه سعی‌مان را خواهیم کرد تا خودمان، تمام مردم سیرجان و هواداران‌مان به آرامش خاطر برسیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بیان کرد: فکر می‌کنم فردا به این مهم دست پیدا کنیم. محروم نداریم و مصدوم هم احتمالاً یک بازیکن بیشتر نداریم و بقیه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم.

هافبک گل‌گهر: پرسپولیس می‌خواهد برای دربی خودنمایی کند

مهرداد عبدی با بیان اینکه شرایط خوبی برای دیدار با پرسپولیس داریم، اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بازی قبلی را با برد پشت سر بگذاریم و در یک مسابقه خارج از خانه که عقب بودیم و به سه امتیاز آن احتیاج داشتیم، به برتری برسیم تا روحیه خوبی برای دیدار با پرسپولیس به دست بیاوریم.

او ادامه داد: پرسپولیس قطعا در این فصل شایستگی قهرمانی را داشته و از توانایی فنی بالایی برخوردار است ولی ما سعی می‌کنیم در بازی فردا نمایش آبرومندانه‌ای داشته باشیم و امیدوار هستیم دست پُر از زمین خارج شویم.

هافبک گل‌گهر درباره اینکه پرسپولیس شاید بخاطر کسب قهرمانی انگیزه کمتری نسبت به آن ا داشته باشد، ابراز کرد: پرسپولیس در هفته قبل مقابل ذوب‌آهن هم با تمام نفرات‌اش بازی کرد و به دنبال پیروزی بود چون می‌خواهد روند خوب این فصل را ادامه دهد.

وی ادامه داد:‌ از طرف دیگر به نظرم از الان به فکر خودنمایی قبل از دیدار جام حذفی مقابل استقلال است تا آمادگی بالای خود را نشان دهد.

عبدی یادآور شد: خوشبختانه پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان شرایط ما را در جدول بهتر کرد و امیدوار هستیم در دو بازی بعدی هم نتایج خوبی بگیریم تا در لیگ برتر بمانیم و رتبه‌مان را بالاتر ببریم.

او در خصوص اینکه هفت تیم احتمال سقوط به لیگ یک را دارند، گفت: از رتبه دهم تا شانزدهم همه تیم‌ها شانس ماندن در لیگ برتر یا افتادن را دارند چون امتیازات بهم نزدیک است؛ به همین خاطر ما نباید مقابل پرسپولیس و در هفته آخر امتیاز از دست بدهیم و غفلت کنیم. باید با تمرکز بالا وارد دو مسابقه بعدی شویم و به پیروزی برسیم.

انگیزه منشا برای جدال با پرسپولیسی ها

مهاجم اهل نیجریه تیم فوتبال گل گهر که در بازی های اخیر تیمش نمایش خوبی داشته این روزها یکی از باروحیه ترین بازیکنان تمرینات است.

گادوین منشا در چهار بازی آخر گل گهر یکی از مهره های موثر این تیم در راه کسب سه پیروزی و یک تساوی بوده است. 10 امتیازی که گل گهر را از قعر جدول دور کرد به طوری که این تیم اکنون می تواند با کسب دو نتیجه برابر پرسپولیس و ذوب آهن یک فصل دیگر لیگ برتر مانده و به این آرزوی بزرگش دست پیدا کند.

منشا این روزها و در آخری تمرین گل گهر پیش از بازی برابر پرسپولیس انگیزه و روحیه بالایی در تمرینات از خودش نشان می دهد.

او در نیم فصل لیگ هجدهم از سوی برانکوایوانکوویچ سرمربی تیم در لیست فروش قرار گرفت و به استقلال رفت هرچند در این تیم نتوانست موفقیت هایی که با پرسپولیس داشت را تکرار کند.

جدایی او از پرسپولیس به گونه ای بود که ناراحتی منشا را به همراه داشت و شاید بازی روز شنبه بهانه ای است برای اینکه منشا توانایی هایش را به هواداران پرسپولیس و یحیی سرمربی این فصل سرخ ها نشان بدهد.

این بازی ساعت 20:45 در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=54184
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.