پس از جدایی محمد ربیعی از مس رفسنجان؛


جبران مافات مس با «محرم»؛ روزهای تلخی که شیرین شد

تیم فوتبال مس رفسنجان با اندیشه‌های «محرم نویدکیا»، روزهای تلخ نیم‌فصل را به دست فراموشی سپرده و اکنون یکی از تیم‌های جذاب لیگ برتر و البته جام حذفی محسوب می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، پس از جدایی محمد ربیعی از مس رفسنجان، مدیران این باشگاه برای حضور در لیگ بیست و سوم با ساکت الهامی به توافق رسیدند. در ابتدا بسیاری فکر می‌کردند ساکت الهامی می‌تواند همچون دوران خوبی که در نساجی مازندران داشت در مس هم به موفقیت برسد، اما شرایط به گونه دیگری پیش رفت.

 درحالی‌که مس در چند فصول گذشته به یکی از تیم‌های صاحب‌سبک لیگ تبدیل شده بود؛ اما در نیم‌فصل نخست عملکرد دور از انتظاری داشت و این تیم با هدایت ساکت الهامی از ۱۵ دیدار، ۹ باخت را تجربه کرد و تنها ۴ برد و ۲ تساوی در کارنامه‌اش ثبت شد. این نتایج نشان می‌داد که مسی‌ها باید برای بقا در لیگ تلاش کنند!

 در پایان نیم‌فصل نخست، مدیران باشگاه مس با الهامی قطع همکاری کرده و ابتدا با سعید دقیقی که عملکرد خوبی در شمس‌آذر قزوین داشت به توافق رسیدند که البته دقیقی خیلی زود از حضورش در رفسنجان پشیمان شد و به قزوین بازگشت. سرانجام، محرم نویدکیا سرمربی پیشین سپاهان، سکان هدایت مس را برعهده گرفت.

 با آمدن محرم که توان فنی خود را در سپاهان نیز با ارائه بازی‌های زیبا و به‌اصطلاح روی زمین، نشان داده بود؛ مس جان تازه‌ای گرفت و تیمی متفاوت از نیم‌فصل نخست شد.

 مس در این هفته‌ها با اندیشه‌های نویدکیا و تغییرات تاکتیکی که به‌وضوح در بازی این تیم دیده می‌شود و البته انگیزه بالای نفراتش، یکی از تیم‌های قابل‌احترام و سخت‌کوش لیگ شده که به نتایج درخشانی دست‌یافته است.

 آنها علاوه بر قرارگرفتن در یک مسیر مثبت در لیگ، جام حذفی را نیز با برتری درخشان مقابل استقلال تهران دنبال کرده و روزهای تلخ گذشته را به دست فراموشی سپرده‌اند.

 این تیم، عصر امروز نیز در هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن اصفهان است که می‌تواند با کسب برتری، خود را به میانه‌های جدول برساند. تقابل اندیشه‌های محمد ربیعی سرمربی فعلی ذوب‌آهن و پیشین مس با محرم نویدکیا، بی‌شک یکی از جذابیت‌های هفته بیست و یکم لیگ است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116407
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.