دربی کرمانی‌ها در لیگ آزادگان | مس به مصاف گل‌گهر می‌رود

عصر جمعه ۲۹ مرداد کرمانیها شاهد اولین دربی در لیگ آزادگان خواهند بود. مس کرمان به مربیگری منصور ابراهیم زاده  که تا هفته سوم بازیها هنوز بردی را در کارنامه ثبت نکرده است، به مصاف گل گهر صدر‌نشین خواهد رفت که وینگو را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد.

رویارویی «وینگو» با تیم سابقش از جذابیتهای این دیدار خواهد بود هر چند او گفته است علی رغم نارضایتی از مدیران فصل قبل مس به گذشته فکر نمی کند و روی وضعیت فعلی متمرکز است.

کرمانیها که از ابتدای هفته نگران مصدومیت دغاغله و حسنخانی بودند، با رسیدن این دو به بازی امروز از این بابت خیالشان راحت است. اما گل گهر سه غایب دارد. وینگو سرمربی و رضا فتح آبادی مدیر فنی این تیم به دلیل محرومیت و اخراج توسط داور در دیدار با «اکسین البرز» روی نیمکت این تیم حضور نخواهند داشت. همچنین مهدی کربلایی مدافع این تیم به دلیل محرومیت غایب میدان است.

ازطرفی فوتبال دوستان کرمانی مشتاقند که این بازی را از شبکه استانی سیما دنبال کنند، اما مذاکرات صداو سیما و باشگاه مس در این زمینه به جایی نرسیده و قطعا امروز این بازی از شبکه کرمان پخش نخواهد شد.  اما این مژده به دوستداران مس که طرفداران این باشگاه  می توانند امروز به طور رایگان بازی تیم محبوبشان را در ورزشگاه شهید باهنر به نظاره بنشینند. «کرمان نو» در کانال تلگرامی خود با گزارش زنده این بازی تا ساعاتی دیگر همراه شما خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=2427
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.