رئیس هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی استان کرمان خبر داد


درخشش بانوان کونگ فو کار کرمانی در مسابقات کشوری

به گفته رئیس هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی استان، بانوان کونگ فو کار کرمانی موفق شدند در مسابقات کشوری کونگ فوی آزاد – انتخابی تیم ملی ۳ مدال طلا، یک مدال نقره و ۴ مدال برنز را از آن خود کنند.

علی همتی رئیس هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی استان کرمان گفت: این مسابقات با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در چهار رده سنی به میزبانی استان کهگیلویه و بویر احمد در سالن شهید پایدار شهرستان یاسوج برگزار شد که از استان کرمان ۱۹ نفر در قالب ۱۵ بازیکن، ۲ داور و ۲ مربی و سرپرست حضور داشتند.

همتی ادامه داد:‌ در پایان این مسابقات تیم اعزامی استان کرمان به مربیگری سمیه زند اقطایی و سرپرستی حکیمه مکی آبادی موفق شد با اقتدار ۸ مدال از این مسابقات کسب کند.

وی افزود: بدین ترتیب نگار دستیار و مهسا اسدی در رده سنی بزرگسالان مقام اول و نازنین نژاد علیرضا نسب مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی استان کرمان گفت: همچنین هدیه درویش اولادی مقام اول رده سنی نوجوانان و نادیا ایزدآبادی، محدثه قاسمی، مرضیه بهمن پور و فاطیما گنبدکناری مقام سوم را از آن خود کردند و مهسا اسدی هم عنوان بهترین فایتر را کسب کرد.

همتی می‌گوید: معصومه صادقی و نگین ایزدآبادی نیز به نمایندگی از استان کرمان به عنوان داور در این مسابقات حضور داشتند.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت می‌شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96754
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.