درخشش کرمانی‌ها در المپیاد استعداد‌های برتر فوتبال ساحلی کشور

تیم منتخب فوتبال ساحلی کرمان توانست در ضیافت پنالتی‌ها با درخشش دروازه‌بانش از سد تیم قدرتمند کردستان عبور کند و خود را به جمع چهار تیم برتر فوتبال ساحلی در المپیاد استعداد‌های برتر برساند.

فوتبال ساحلی استان کرمان که با هدایت ماشاالله قاسم‌زاده راهی المپیاد استعداد‌های برتر فوتبال ساحلی کشور شده بود، پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی و شکست تیم‌هایی، چون گلستان و مازندران و رسیدن به جمع هشت تیم برتر، عصر دیروز با غلبه بر تیم کردستان خود را به حلقه چهار تیم برتر کشور رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمانی‌ها که در جریان بازی تا دقایق پایانی از تیم کردستان پیش بودند، در ۱۵ ثانیه آخر گل تساوی را دریافت کردند و بازی در وقت قانونی با تساوی سه بر سه پایان یافت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم کرمان با هنرنمایی سنگربانش، علیرضا کرمی توانست با نتیجه پنج بر چهار تیم کردستان را حذف کند و خود را به جمع چهار تیم برتر برساند.

مهدی ارچنگی به عنوان سرپرست و علی‌اکبر مهدوی هم به عنوان مربی تیم منتخب فوتبال ساحلی کرمان را همراهی می‌کنند.

برای اولین بار است تیمی از استان کرمان در المپیاد استعداد‌های برتر فوتبال ساحلی کشور شرکت می‌کند، این تیم با حمایت مستقیم علی قرایی، رئیس هیئت استان کرمان به این مسابقات اعزام شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33281
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.