دعوت ۵ بوکسور نوجوان کرمانی به اردوی تیم ملی

رضا حسن نژاد، رئیس هیئت بوکس استان کرمان گفت: مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور با حضور ۲۳۴ بوکسور از ۳۱ استان کشور (به اضافه منطقه آزاد اروند و توابع تهران) به مدت ۶ روز به میزبانی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی افزود: تیم ۶ نفره‌ی استان کرمان با ترکیب ابوالفضل حسنی، ابوالفضل حسین پور، رضا قرایی خضری، امیر محمد شهبا، کمیل چوپانی و پارسا حسنی به سرپرستی رضا رضایی و مربیگری رضا چوپانی در این رقابت‌ها حضور یافت.

حسن نژاد به عملکرد خوب تیم استان کرمان در این رقابت‌ها اشاره و تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، در وزن ۷۰ کیلوگرم، امیر محمد شهبا مدال طلا و در وزن ۶۰ کیلوگرم رضا قرایی خضری نشان نقره‌ی مسابقات را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: طبق نظر کادرفنی علاوه بر دعوت دو مدال آور این رقابت ها، ابوالفضل حسنی، ابوالفضل حسین پور و کمیل چوپانی نیز با توجه به بازی‌های خوب و عملکرد عالی به اردوی تیم نوجوانان ایران دعوت شدند.

رئیس هیئت بوکس استان کرمان گفت: بدین ترتیب از تیم کرمان که با سهمیه ۶ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بود ۵ ورزشکار به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند.

حسن نژاد افزود: در نهایت کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها نیز نصیب تیم استان کرمان شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از مسعود طاهری و مهدی فارسی که در اردوی آماده سازی استان کرمان برای این تیم زحمت کشیدند، قدردانی کرد.

حسن نژاد ضن تبریک این موفقیت، برای بوکسور‌های نوجوان آرزوی موفقیت کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=30587
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.