هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان شنبه ۲۴ دی با ۵ دیدار پیگیری می‌شود


رقابت مدعیان قهرمانی، در داربی کرمان

درچارچوب هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، ۲ تیم کرمانی خاتون بم و شهرداری سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند و داربی استان را برگزار می‌کنند.

به گزارش کرمان‌نو، هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با ۵ دیدار روز شنبه ۲۴ دی‌ماه برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار ۲ تیم مدعی خاتون بم و شهرداری سیرجان داربی کرمان را برگزار می‌کنند.
خاتون بم با ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شهرداری سیرجان نیز با ۲۸ امتیاز در رده‌ی دوم جدول قرار دارد و در تعقیب خاتون است.
خاتون با برد ۵ بر یک هفته‌ی گذشته به مصاف شهرداری سیرجانی می‌رود که با ۲ گل از سد پیکان گذشته است و ۲ تیم برای رسیدن به قهرمانی رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر دارند.
این ۲ تیم همیشه به‌عنوان رقبای اصلی یکدیگر در لیگ برتر فوتبال بانوان محسوب می‌شوند و همیشه جزو بالانشینان جدول رده‌بندی بوده‌اند.
در لیگ برتر امسال نیز ۲ تیم خاتون و شهرداری سیرجان با رقابت تنگاتنگ در صدر جدول قرار دارند و بازی رودرروی این ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و تا حدود زیادی قهرمان فصل را مشخص می‌کند.
این بازی در حالی روز شنبه ۲۴ دی‌ماه از ساعت ۱۳ در سیرجان برگزار می‌شود که اگر خاتون برنده بازی باشد می‌تواند اختلاف خود را با شهرداری سیرجان و سپاهان تا ۶ امتیاز افزایش دهد اما در صورت پیروزی شهرداری، ۲ تیم هم امتیاز خواهند شد و رقابت در بالای جدول بین خاتون، شهرداری و سپاهان بسیار تنگاتنگ‌تر خواهد بود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100495
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.