قرعه‌کشی مسابقات فوتبال جوانان زیر ۱۹ سال استان کرمان

با برگزاری آیین قرعه‌کشی دور دوم مسابقات فوتبال جوانان زیر ۱۹ سال استان کرمان، تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت ها، رقبای خود را شناختند.

جواد یزدپور دبیر هیئت فوتبال استان کرمان به برگزاری آئین قرعه‌کشی مسابقات فوتبال جوانان زیر ۱۹ سال استان کرمان اشاره کرد و گفت: تیم‌های صعود کننده به دور دوم این رقابت‌ها، در دو گروه ۵ تیمی جای گرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان او افزود: در گروه «الف» تیم‌های شهرداری نوین بم، سرخابی بم، آرمان‌گهر سیرجان، زغالشویی زرند و پرسپولیس منوجان حضور دارند که میزبانی این گروه با زرند است.

یزدپور تصریح کرد: در گروه «ب» نیز تیم های شهرداری نجف‌شهر، شاهین کرمان، شهدای نوق، شقایق شهربابک و شهرداری راور به میزبانی شهربابک حاضر هستند.

دبیر هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه رقابت‌های گروه «الف» به میزبانی شهرستان زرند از ۷ شهریور آغاز می‌شود، بیان داشت: مسابقات گروه «ب» نیز به میزبانی شهرستان شهربابک از نه شهریور شروع خواهد شد.

یزدپور افزود: از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کند که باید به صورت ضربدری و رفت و برگشت با هم به رقابت بپردازند تا فینالیست‌ها مشخص شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32596
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.