بلیط مختص یک سکو در جنب جایگاه ویژه؛


ماجرای بلیط ۱ میلیون‌تومانی بازی مس رفسنجان و پرسپولیس چه بود؟

امکان عرضه بلیط بازی مس رفسنجان و پرسپولیس به قیمت ۱ میلیون تومان روی سایت فروش از روز گذشته (یکشنبه) در حالی خبرساز بوده که مسئولان باشگاه مس مدعی هستند گزینه این بلیط برای خودشان بوده که بتوانند جایگاه هوادارانشان را پیش از پر شدن ظرفیت رزرو کنند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، اگر قصد خرید بلیط بازی مس رفسنجان و پرسپولیس تهران را دارید درصورتی‌که به سایت باشگاه مس رفسنجان وارد شوید، با سه گزینه ۷۰ هزارتومانی، ۱ میلیون‌تومانی و صفر ریالی روبرو می‌شوید؛ البته امکان انتخاب بلیط ۱ میلیون‌تومانی تا دیشب وجود داشت.

 بلیط ۱ میلیون‌تومانی فقط مختص یک سکو در جنب جایگاه ویژه و مابقی سکوها با بلیت ۷۰ هزارتومانی قابل خریداری بود و صفر ریال هم تاکنون سکویی برای فروش نداشته است.

امکان عرضه بلیط ۱ میلیون‌تومانی در حالی بود که سبب شد برخی رسانه‌های محلی نیز واکنش نشان دهند و برخی از آنها نوشتند: برای کسب اطمینان از واقعیت این موضوع وارد ساید باشگاه شدیم و تا درگاه پرداخت هم رفتیم که مطمئن شویم همین قیمت واقعیت دارد.

اما مدیر روابط‌عمومی باشگاه مس رفسنجان در این زمینه عنوان کرد: بلیط ۱ میلیون‌تومانی را برای رزرو بلیط هواداران خودمان فقط در روز گذشته فعال کردیم تا بتوانیم آن را تأمین کنیم و در واقع نرخ بلیط برای تماشاگران این بازی از ابتدا ۷۰ هزارتومان تعیین شده بود.

البته امروز (دوشنبه) گزینه خرید بلیط ۱ میلیون‌تومانی به طور کامل از سایت باشگاه مس رفسنجان حذف شده و فروش با قیمت ۷۰ هزارتومان در حال انجام است.

تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه ۱۰ هزارنفری شهدای مس، به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113086
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.