آیین استقبال از قهرمانان کرمانی، تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات جهانی _ برزیل


مراسم استقبال از کرمانی‌های حاضر در تیم ملی فوتسال ناشنوایان برگزار شد

روز سه‌شنبه مراسم استقبال از کرمانی‌های حاضر در تیم ملی فوتسال ناشنوایان که قهرمان این دوره از رقابت‌ها شده بودند برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان، روز سه‌شنبه در فرودگاه کرمان مراسم استقبال از ملی پوشان کرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان که در مسابقات جهانی _ برزیل حاضر بودند توسط مسئولان انجام شد.

در این مسابقات علیرضا مختارآبادی و طارق رئیسی به‌عنوان بازیکن و مهدی صانعی به‌عنوان مربی در تیم ملی فوتسال ناشنوایان حضور داشتند و در نهایت تیم ملی ایران قهرمان این دوره از مسابقات شد.

همچنین علیرضا مختارآبادی به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن میدان نیز شناسایی شد. او یکی از تاثیرگذارترین بازیکن در قهرمانی بود و توانست ۳ گل در دیدار یک هشتم نهایی و ۲ گل در مرحله نهایی رقابت‌ها به ثمر برساند.

در تیم ملی فوتسال زنان نیز زهرا ناصری و بهاره هراتی حضور داشتند که در این مراسم استقبال از آنان نیز به دلیل کسب عنوان نایب قهرمانان مسابقات آسیایی تجلیل شد.

فوتسالیست‌های ناشنوای کشورمان در فینال پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در سائوپائولو برزیل به مصاف تیم پرقدرت سوئد رفتند و پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی، در ضربات پنالتی ۳ بر صفر به برتری رسیدند و بر سکوی قهرمانی ایستادند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111384
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.