مسئول برگزاری جام حذفی خبر داد؛


مرحلهٔ نهایی جام حذفی در کرمان برگزار می‌شود

اگرچه استان کرمان به‌عنوان محل برگزاری مرحلهٔ نهایی جام حذفی معرفی شده است؛ اما به گفتهٔ مسئول برگزاری جام حذفی درصورتی‌که یک پای مرحلهٔ نهایی این دوره گل‌گهر یا مس رفسنجان باشد بازی به استان دیگری می‌رود و درصورتی‌که هر دو تیم به مرحلهٔ نهایی صعود کرده باشند این بازی در استان کرمان برگزار می‌شود. 

به گزارش کرمان‌نو، امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی پس از قرعه‌کشی این رقابت‌ها گفت: قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم و نیمه‌نهایی را انجام دادیم و معلوم شد چه تیم‌هایی در این مراحل با هم روبه‌رو می‌شوند. فکر می‌کنم شاهد بازی‌های خوبی باشیم و تیم شایسته قهرمان شود؛ چون یکی از سهمیه‌های لیگ نخبگان ماست. اگر قهرمان این جام در مرحله حذفی پیروز شود می‌تواند در لیگ نخبگان حضور داشته باشد و اگر شکست بخورد در لیگ سطح دو آسیا حضور پیدا خواهد کرد.
روشنک در مورد محل برگزاری مرحلهٔ نهایی گفت: اولویت اول ما استان کرمان برای مرحلهٔ نهایی است. فقط درصورتی‌که مس یا گل‌گهر به همراه یک تیم دیگر از خارج از کرمان به مرحلهٔ نهایی راه پیدا کنند بنابر ملاحظات برگزاری مرحلهٔ نهایی در زمین بی‌طرف در خارج از کرمان برگزار می‌کنیم. اگر دو تیم کرمانی باشند و اگر دو تیم خارج از کرمان فینالیست شوند مسابقه در کرمان برگزار می‌شود.

گزینه اصلی سازمان لیگ ورزشگاه جدید مس رفسنجان است

البته باتوجه‌به آماده نبودن ورزشگاه شهر کرمان شنیده می‌شود که گزینه اصلی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای میزبانی از مرحلهٔ نهایی جام حذفی ورزشگاه تازه‌تأسیس شهر رفسنجان است که بازی‌های مس را پذیرایی می‌کند.

این ورزشگاه که گنجایشی نزدیک به ۱۸ هزار نفر دارد و چند ماهی است مورداستفاده قرار گرفته و حالا اگر مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به دیدار پایانی حذفی نرسند احتمالاً میزبان حذفی باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117773
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.