مس رفسنجان بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ یک

مس رفسنجان با علی سامره دو نیم فصل متفاوت را در لیگ یک سپری می کند و در سکوت مطلق به دنبال یقه گیری در بالای جدول است.

شرایط مس رفسنجان در نیم فصل اول چندان مورد انتظار مردم شهر پسته پیش نمی رفت؛ خصوصا که این تیم پیش از شروع فصل در نقل و انتقالات زیرکانه عمل کرد و عمده بازیکنانی که جذب شدند، در تیم های قبلی خود مهره موثر و قابل اتکایی محسوب می شدند اما نتایج پُرنوسان تیم سامره موج نارضایتی رفسنجانی ها را در پی داشت.

در حالی که به نظر می رسید بعد از سه شکست متوالی مقابل نساجی، برق جدید و بادران، پروژه علی سامره در رفسنجان به شکست منجر شود اما علی 30 ثانیه با حمایت تمام قد محمود محمودی نیا روبرو شد و مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد فرصت سامره در رفسنجان سه ساله است و فعلا عجله ای برای صعود به لیگ برتر نیست.

این حمایت مدیرعامل از سرمربی همان بمبی بود که در مس رفسنجان منفجر شد و فشار صعود را به کلی از روی دوش سامره و تیمش برداشت. ثبات، چاشنی عملکرد این تیم شد تا جایی که آن ها حالا در نیم فصل دوم با سه برد و دو مساوی بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ یک هستند و با جدایی از منطقه کمرکش جدول به سوی منطقه جذاب خیز برداشته اند.

اینجاست که سیاست های صحیح مدیریتی در نقش فوق ستاره برای یک تیم ظاهر می شود و مس رفسنجان این شانس را دارد که با تداوم روند خوب خود، مدعیان را در هفته های آینده با دردسر روبرو کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16122
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.