نبود هتل میزبانی مس شهربابک در لیگ یک را به چالش کشاند

به گفته رئیس برگزاری بازی‌های دسته یک فوتبال کشور به دلیل نبود هتل در شهربابک، این شهرستان برای میزبانی در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور دچار چالش است.

مس شهربابک در رقابت‌های امسال لیگ دسته دوم فوتبال کشور در جدول گروه الف قهرمان شد و به لیگ یک راه یافت. با پیوستن مس شهربابک تعداد نمایندگان فوتبال استان کرمان به سه تیم رسید.

حالا اما آن طور که رئیس برگزاری بازی‌های دسته یک فوتبال کشور گفته شهربابک برای میزبانی دسته یک فوتبال دچار چالش هایی است.

به گزراش کرمان‌نو به نقل از ایرنا محمودزاده گفته: لیگ یک مثل لیگ برتر دارای ساختار صدور مجوز است و باید استانداردهایی برای اجرای فوتبال رعایت شود و اولین استاندارد آن فرودگاه است.

او دومین استاندارد لازم را وجود هتل محل اقامت در شهر میزبان عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه شهربابک هتل ندارد و تیم ها طبق روالی که در لیگ دو بازی کردند باید در سیرجان مستقر شوند، هتل بگیرند و بعد با طی مسافت ۱۰۰ کیلومتری در یک ساعت به زمین مسابقه برود و این با ساختار اجرای مسابقات فوتبال هم خوانی ندارد.

مشکل پروازی با ایرلاین سیرجان حل می شود| مسئولان معضل هتل را حل کنند

رئیس برگزاری بازی‌های دسته یک فوتبال تصریح کرد: با پوششی که ایرلاین هوایی سیرجان می دهد مشکل پروازی برای شهربابک وجود ندارد اما در این شهرستان هتلی برای محل اقامت تیم میهمان، گروه ناظران و داوران وجود ندارد و این مهمترین معضل است که باید رفع شود، در حالی که در شهرهایی مثل مسجد سلیمان و جم نیز هتل داریم.

محمودزاده با اشاره به اینکه امیدوارم کاسه اصلی ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهدای مس شهربابک تا پایان فصل آینده تکمیل شود، گفت: زمین مسابقه شماره دو ورزشگاه مس شهربابک با برطرف کردن یک سری مشکلات سخت افزاری که ما در مکاتبه رسمی خود آنها را به هیات فوتبال استان کرمان و باشگاه مس شهربابک اعلام کرده ایم می تواند آماده برگزاری شود و این امر با اراده ای که از سوی مدیران مس دیده ایم قابل حل است.

او از شروع مسابقات در اوایل مهرماه سال جاری یاد و تأکید کرد: از همه مسئولان استان کرمان تقاضا داریم مشکل و معضل هتل رسمی و استاندارد محل اقامت را در شهربابک حل کنند چون سازمان لیگ با توجه به بحث ساختار صدور مجوز ملی و استاندارهای برگزاری نمی تواند در شهری که هتل محل اقامت برای تیم میهمان و داوران و مسئولان برگزاری ندارد مسابقات را برگزار کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74277
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.