نخعی: آیا مربیان قبلی هم جوگیر بودند؟!

این بازیکن جوان در پست خود روی صورت احمد نخعی یک اموجی نه چندان جالب قرار داد و در کپشن نیز سرمربی سابق مس را جوگیر توصیف کرد. پستی عجیب که سریعا در برخی کانال‌های خبری منتشر شد و البته واکنش‌های مثبتی نداشت.

اما احمد نخعی که حدود یک ماه از استعفایش از نیمکت مس می گذرد، در واکنش به پست شاگرد سابق خود گفت: نمی‌دانم چه بگویم. وقتی این پست را دیدم خیلی تعجب کردم چون تا جایی که می‌دانم به او بدی نکردم.

سرمربی سابق مس ادامه داد: من جوگیر بودم، آیا مربیان قبلی هم جوگیر بودند که او را بازی ندادند؟!  مربیان فعلی هم جوگیر هستند؟! بعد از استعفایم آرامش دارم و نمی‌خواهم درگیر چنین مسائلی شوم.

با این حال محمدی روز گذشته در استوری خود مطلبی به اشتراک گذاشت و در خصوص پست خود توضیحاتی داد. او با قبول اینکه اشتباه کرده، در استوری خود عذرخواهی کرد اما در صحبت‌های خود نامی از سرمربی سابقش نیاورد تا به صورت رسمی از او عذرخواهی نکرده باشد.

در هر صورت این پست بدون تردید تبعاتی برای محمدی خواهد داشت که شاید در پایان فصل مزه‌اش را به تلخی بچشد. او جوان است و هنوز راه درازی دارد و بهتر است بدون حاشیه روی فوتبالش متمرکز شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16490
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.