باید جزء ۴ تیم اول جدول باشیم؛


زنده‌روح، هافبک گل‌گهر: دوست دارم به تیم ملی برسم

هافبک تأثیرگذار تیم فوتبال گل‌گهر در گفتگویی با “ورزش سه”، درباره موضوعات مختلف صحبت کرده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ورزش سه، احمدرضا زنده‌روح در این فصل یکی از مؤثرترین بازیکنان لیگ برتر بوده و با ثبت ۶ گل تا پایان هفته بیست و یکم بهترین گلزن سرمه‌ای پوشان سیرجانی هم به شمار می‌رود.
زنده‌روح که در این فصل و در چندین مسابقه بازوبند کاپیتانی گل‌گهر را به بازو بسته، این‌طور حرف‌هایش را با تبریک سال جدید آغاز کرد: «سال نو را به مردم ایران تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم اولین تیمی بودیم که از سوم فروردین‌ماه تمریناتمان را شروع کردیم، چون می‌دانیم در دو ماه باقی‌مانده بازی‌های سختی داریم و باید به شرایط ایده‌آلی که موردنظرمان است برسیم تا در پایان فصل هم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. امیدوارم همین‌طور که طی دو روز گذشته تمرین کردیم، این شرایط ادامه‌دار باشد.»

زنده‌روح درباره شروع دوباره تمرینات گل‌گهر خیلی زود پس از تعطیلات عید گفت: «ما همه عادت داریم و فکر نمی‌کنم سالی بوده باشد که تعطیلات زیاد داشته باشیم و نهایتاً همان دو سه روز بوده؛ بنابراین به این شرایط عادت داریم. مهم‌تر اینکه باید خوب کار و تمرین کنیم تا تیم به جایگاه خوبی که همه دوست داریم برسد.»

از زنده‌روح درباره عملکرد خیره‌کننده‌اش در فصل جاری مسابقات لیگ برتر پس از پشت سر گذاشتن دو فصل بسیار سخت و اینکه خدمت سربازی او را از شرایط آرمانی دور کرده بود. گفت: «خداراشکر. بعد از بازگشت به گل‌گهر انگیزه و هدف خاصی داشتم و دنبال این بودم که حداقل به شرایطی برگردم که این تیم را ترک کرده بودم. لطف خدا و کمک بچه‌ها بوده که توانسته‌ام به تیم کمک کنم و امیدوارم این شرایط ادامه‌دار باشد و در پایان بتوانم یک شرایط خوب برای تیم و سپس خودم رقم بزنم.»

زنده‌روح درباره پرداخته نشدن به کیفیت بازیکنان گل‌گهر توسط رسانه‌ها و اینکه اگر شاید او به‌عنوان‌مثال با همین کیفیت در تیمی مانند استقلال یا پرسپولیس بازی می‌کرد، خیلی بیشتر به چشم می‌آمد، گفت: «خب طبیعی است. به‌خاطر تعداد هواداران، فضای مجازی در تیم‌های بزرگ و موارد دیگر. تیم ما شاید از لحاظ هواداری و اسم‌ورسم کمی کوچک‌تر از تیم‌های دیگر باشد، اما ما راضی هستیم و داریم کار خودمان را انجام می‌دهیم.»

زنده‌روح درباره حضور در تیم ملی گفت: «هر فوتبالیستی در هر شرایط سنی دوست دارد به اردوی تیم ملی دعوت بشود. اگر کسی بگوید فکر نمی‌کنم دروغ است، اما به‌هرحال نظر کادر فنی تیم ملی است و باید به نظر آنها احترام گذاشت. دیدگاه خودشان را دارند و باید کار خودمان را انجام بدهیم. به امید خدا در آینده اتفاقات خوبی رخ بدهد.»

هافبک گل‌گهر درباره رتبه گل‌گهر در پایان فصل عنوان کرد: «فکر می‌کنم با شرایطی که تیم ما دارد و کیفیتی که بازیکنان ما دارند، باید همین‌الان جزء ۴ تیم بالای جدول می‌بودیم. اما یک جاهایی خودمان اشتباه کردیم و یک جاهایی هم اتفاقاتی رخ داد که از قافله عقب افتادیم؛ ولی در ادامه فصل تلاش می‌کنیم که به جایگاه موردنظرمان برسیم.»

زنده‌روح درباره آرزوی فوتبالی‌اش در سال جدید گفت: «اول موفقیت گل‌گهر و بعد دعوت به تیم ملی.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116598
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.