هفته‌ای خوب برای فوتبال کرمان

این هفته مس‌کرمان میزبان نساجی‌مازندران بود. نارنجی‌پوشان با ترکیب آرمان شهداد‌نژاد، بهنام دادش‌وند، احمد زنده‌روح، مهدی دغاغله، حامد‌ محمودی، کیانوش میرزایی، مهدی تیکدری، حسین تهامی، وحید اسماعیل‌بیگی، علیرضا ابراهیمی و مجتبی محبوب‌مجاز وارد زمین شدند.

بازی بدون حادثه خاصی پیگیری شد تا دقیقه ۲۲ که خطای مدافع نساجی روی مهدی دغاغله باعث اعلام پنالتی شد. احمد زنده‌روح ضربه پنالتی را وارد دروازه نساجی کرد و میزبان با یک گل پیش افتاد. چند دقیقه نگذشته بود که اشتباه مسلم دروازه‌بان نساجی و فرصت طلبی دغاغله در دقیقه ۲۵ گل دوم را برای نارنجی‌پوشان به ارمغان آورد.

تیم مس حاکم میدان بود و دقیقه ۴۰ بازی شوت مهدی دغاغله به شکلی خطرناک به اوت رفت.بازی در نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به نفع مس کرمان پایان یافت.

در دقیقه ۶۰ بازی احسان پور‌شیخعلی به جای مهدی تیکدری وارد زمین شد. مسی‌ها دقیقه ۶۷ نیز علی‌اکبر فرهنگ را جایگزین مجتبی محبوب‌مجاز کردند. در ۲۰ دقیقه پایانی بازی نیز این تیم میزبان بود که عطش گلزنی داشت، به نحوی که  موقعیت تک به تک مهدی دغاغله در دقیقه ۷۹ راهی به دروازه نساجی پیدا نکرد.

علیرضا قاسمی که دقیقه ۸۷ وارد زمین شده بود، در بدو ورود یک موقعیت دیگر را برای مس از دست داد. مس با این برد شیرین ۳۳ امتیازی و درجایگاه هفتم جدول ایستاد.

گل‌گهر نیز با کسب نتایج رضایت بخش فقط با سه امتیاز اختلاف از صدرنشین جدول در رده دوم جاخوش کرده، این هفته نیز باکسب سه امتیاز از میزبانش دست پر به سیرجان برگشت. آبی‌پوشان با تک گل دقیقه ۸۷ اکبرصغیری در مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسیدند.این تیم ۳۷ امتیازی است.

مس رفسنجان چون دو تیم دیگر این هفته پیروز میدان بود. رفسنجانی‌ها هم میزبان را شکست دادند.امیر‌حسین موسی‌زاده در دقیقه ۲۳ اولین گل را وارد دروازه آلمینیوم اراک کرد و تیم رفسنجان را جلو انداخت.بازی در نیمه نخست با همین یک گل تمام شد. در دقیقه ۷۴ آرمان رضایی  گل دوم را برای مس به ثمر رساند.  مس رفسنجان با این سه امتیاز موفق به کسب ۲۹ امتیاز و  در جایگاه دهم قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=9362
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.