ادامه بردهای هندبال مس‌کرمان در لیگ برتر


هندبال مس کرمان از سد پیکان سبزه‌وار گذشت

تیم هندبال مس‌کرمان در ادامه روند خود در رقابت‌های لیگ برتر موفق شد در سبزه‌وار تیم هندبال خراسان را مقتدرانه و با نتیجه ۳۵ بر ۲۴ شکست دهد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی باشگاه مس؛ شاگردان شاه‌نشین در تیم هندبال مس‌کرمان در حالی به مصاف میزبان خود رفتند که در هفت مسابقه قبلی خود به شش پیروزی دست یافته بودند و با کسب برد هشتم در این بازی می توانستند پنجمین پیروزی پیاپی خود را در این فصل تثبیت نمایند.

از همین رو بازیکنان تیم هندبال مس‌کرمان برابر میزبان خود با نهایت قدرت بازی را آغاز کردند و در همان ابتدا از حریف خود پیش افتادند.

با وجود اینکه تیم هندبال مس کرمان پس از چند هفته تعطیلی به واسطه تمرینات تیم ملی در این بازی به میدان رفته بود، اما بازی هماهنگی از خود به نمایش گذاشت و در نهایت با نتیجه قاطع ۳۵ بر ۲۴ میزبان خود را شکست داد.

تیم هندبال مس‌کرمان که اولین بازی هفته هشتم لیگ برتر را در خراسان برابر پیکان انجام می‌داد، با کسب این پیروزی در جدول رقابت‌ها ۱۴ امتیازی شد و تا قبل از برگزاری بازی‌های این هفته موقتا به صدر جدول نیز صعود کرد.

هندبالیست‌های مس‌کرمان بازی نهم این فصل خود را روز جمعه ۱۸ آذرماه در کرمان برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان برگزار خواهند کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99072
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.