کرمان میزبان بانوان کونگ‌فو کار سراسر کشور

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، علی همتی، رئیس هیئت کونگ فو استان کرمان گفت: مسابقات قهرمانی کشور کونگ فوی بانوان مرداد ماه ۹۸ به میزبانی کرمان برگزار می شود.

وی به مسابقات کونگ فو قهرمانی بانوان استان کرمان ـ انتخابی تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: رقابت های انتخابی تیم بانوان استان کرمان با عنوان یادواره سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی در چهار رده سنی به میزبانی شهرزنگی آباد برگزار شد.

همتی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها که با شرکت ۱۴۶ بانوی کونگ فوکار از شهرستان های زرند، کرمان، رفسنجان، سیرجان، جیرفت و عنبرآباد و برگزار شد، تیم های سیرجان، رفسنجان و کرمان به مقام های اول تا سوم رقابت ها دست یافتند.

وی با اعلام اینکه نفرات برتر این رقابت ها به منظور انتخاب تیم منتخب بانوان استان به اردوی تیم استان دعوت شدند، یادآور شد: اولین اردوی هیئت کونگ فو استان ـ انتخابی نفرات برتر تیم منتخب استان به منظور حضوری مقتدرانه در رقابت های قهرمانی کشور برگزار شد.

رئیس هیئت کونگ فوی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به مسابقات قهرمانی استان آقایان به میزبانی کرمان اشاره کرد و افزود: این مسابقات که حکم انتخابی تیم استان کرمان را خواهد داشت، ۱۴ تیر جاری با حضور کونگ فوکارانی از سراسر استان در کرمان برگزار می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29375
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.