گل‌گهر-تراکتور| نبرد بر سر رتبه چهارم

در جریان مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر امروز گل‌گهر سیرجان از ساعت 15 در خانه میزبان تراکتورسازی است و در صورت برد می‌تواند با 18 امتیازی به‌طور موقت رتبه چهارم جدول را از تراکتور بگیرد.

از دست دادن 7 امتیاز در سه بازی گذشته سبب شده تا حالا شاگردان امیر قلعه‌نویی که پای ثابت رتبه های بالایی جدول رده بندی بودند و چند هفته نیز صدر جدول در اختیار آنها قرار داشت، از 10 بازی 15 امتیاز کسب کرده باشند و در رتبه هشتم قرار بگیرند.

گل‌‎‌گهر پس از پیروزی درخشان برابر شهرخودرو که با هت‌تریک گادوین منشا همراه شد، ابتدا مقابل ذوب آهن به میدان رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت. آبی های سیرجانی سپس با استقلال مصاف دادند و در یک بازی پرحادثه با نتیجه 2 بر 1 مقابل این تیم شکست خوردند و درنهایت آخرین بازی این تیم پس از استراحتی 16 روزه در اراک مقابل آلومینیوم برگزار شد و شاگردان امیر قلعه‌نویی در شرایطی به تساوی بدون گل رضایت داد که کادر فنی آبی پوشان سیرجانی معتقد بود داور یک پنالتی واضح را برای این تیم نگرفته است.

تراکتور در تلاش برای تثبیت رتبه چهارم

دیدار برابر تراکتور 16 امتیازی که رتبه چهارم جدول لیگ بیستم را با 11 بازی به خود اختصاص داده، فرصت بسیار خوبی برای شاگردان امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه خانگی به شمار می رود که با کسب امتیازات کامل مسابقه به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کنند. البته در سوی مقابل نیز تراکتور می تواند با کسب سه امتیاز بازی، 19 امتیازی شود ولی باید حداقل با سه گل اختلاف تیم قلعه نویی را در ورزشگاه امام علی سیرجان شکست دهد.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد و شاگردان مسعود شجاعی مقابل امیر قلعه‌نویی نتیجه بازی را واگذار کنند، گل گهر شرایط بسیار خوبی پیدا خواهد کرد و به 4 امتیازی صدر جدول خواهد رسید.

شاگردان امیر قلعه‌نویی همچنین یک دیدار حساس و 6 امتیازی معوقه برابر پرسپولیس نیز در پیش دارند که نتیجه آن مسابقه نیز تاثیر زیادی در چگونگی رده بندی تیم های بالایی جدول رده بندی خواهد داشت.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62969
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.