نماینده مردم سیرجان و بردسیر در دیدار با مونسان تاکید کرد:


گردشگری نقش مهمی در توزیع عادلانه ثروت دارد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک صنعت گردشگری نقش بسیار مهمی در توزیع عادلانه ثروت در کشور دارد.

به گزارش دریافتی کرمان نو، “شهباز حسن پور” صبح امروز در دیدار با علی اصغر مونسان وزیر پیبشنهادی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، اظهار کرد: خوشبختانه در مدت 2 سال گذشته زمینه برای اشتغال حداقل 100 هزار نفر در سه مقوله میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ایجاد شده است که نشانگر توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص عدم اتکا به اقتصاد نفتی است.
وی با تقدیر از رئیس جمهور به سبب معرفی بهترین عضو کابینه دولت دوازدهم به مجلس برای تصدی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: مهمترین هدف از ارتقا سازمان میراث فرهنگی به وزارت ایجاد زمینه و شرایط بهتر به منظور اختصاص بودجه لازم به حوزه های مختلف میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده است.
حسن پور با تاکید براینکه مونسان با رای قاطع نمایندگان مجلس راهی وزارت تازه تاسیس میراث فرهنگی خواهد شد، خاطرنشان کرد: عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری، توجه به مسایل کلان کشور و دوری از مسایل حاشیه ای و سیاسی از مهمترین ویژگی های مدیریتی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33669
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.