جاده‌های باران‌خورده استان باز هستند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان از وضعیت راه‌های مواصلاتی شمال استان در این دوشنبه بارانی گفت.

احسان عراقی زاده گفت: در محورهای «ماهان-بم (خوراک ساز)»، «کرمان-راور (گردنه خراسانی)» و «کرمان-شهداد (کمپ تونل)» شاهد مه‌گرفتگی هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در محورهای «کرمان-بافت (کفنوئیه)»، «کرمان-سیرجان (خانه سرخ)»، «کرمان-شهداد (کمپ تونل)»، «ماهان-بم (سینه جوانان)» و منطقه خوراک‌ساز در همین محور شاهد بارش برف هستیم.

به گزارش ایسنا، معاون راهداری اداره کل راهداری با بیان اینکه همچنین بارش برف را در گردنه‌های سنگ صیاد، قنات سیر، کوه پنج و خانه کوه بردسیر و محور راین را شاهد هستیم تصریح کرد: در محورهای «کرمان-راور (گردنه خراسانی)»، «کرمان-باغین-سیرجان» و «بم-دهبکری» بارش باران را داریم.

وی با اشاره به اینکه در شمال و غرب استان کرمان بارش باران و برف را داریم، گفت: بارش‌ها از روز گذشته آغاز شده و با کنترل محورهای استان، تردد برقرار است و مشکلی وجود ندارد.

عراقی زاده با اشاره به شن پاشی و نمک پاشی در محورهای برف‌گیر شمال استان کرمان، افزود: توصیه اکید به رانندگان داریم که حتما زنجیرچرخ، سوخت و غذای کافی و لباس گرم به همراه داشته باشند و رانندگان قبل از حرکت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۱ راهداری از وضعیت راه‌ها مطمئن شوند.

هم‌اکنون در محورهای کرمان-راور (گردنه خراسانی) و کرمان – باغین، سیرجان، کرمان – باغین و بم – دهبکری باران می‌بارد.

راهداران با فعالیت شبانه‌روزی و انجام اقدامات راهداری تاکنون مانع از مسدود شدن محورهای ارتباطی اصلی استان کرمان شده‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40772
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.