طرح جامع گردشگری شرق استان کرمان تدوین و آماده سازی شده است

به گزارش کرمان نو، “هادی شهسوارپور” در دیدار با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان به تدوین و آماده سازی طرح جامع گردشگری شرق استان کرمان با محوریت شهرستان بم اشاره کرد و افزود: این طرح دارای مصوبه کارگروه گردشگری استان می باشد و به کمیته برنامه ریزی نیز ارسال شده است.
وی با بیان اینکه طرح جامع گردشگری ارگ تاریخی و کویر لوت شهرستان بم نیز در قالب بسته های گردشگری آماده شده است، اظهار کرد: طرح مذکور به صورت پیوست طرح جامع گردشگری شرق استان و به عنوان طرحهای اولویت دار تهیه شده است.
شهسوارپور با اشاره به اینکه در طرح جامع گردشگری شرق استان تمامی ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری این منطقه مورد شناسایی قرار گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی منسجم و هدفمند در خصوص معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری بتوانیم به بزرگترین قطب گردشگری تبدیل و به صورت مستقیم در جذب گردشگران ایرانی و خارجی موفق شویم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان بم به تنهایی دارای زیرساخت های گردشگری چون راه آهن، فرودگاه، مراکز اقامتی و مجتمعات تفریحی و گردشگری است که می تواند تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی را میزبانی کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31318
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.