۱۵۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر کرمان اجرا شد

عطاالله منوچهری در این باره اظهار کرد: علی رغم مشکلات مالی و تأمین منابع، توانستیم با حمایت شهردار و معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی حدود ۲۰ هزار تن آسفالت در سال جاری تولید کرده و ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان را آسفالت کنیم.

به گزارش مهر، منوچهری به فعال بودن دو کارخانه آسفالت و یک مجموعه سنگ شکن اشاره کرد و افزود: یک تیم اجرایی برای پخش آسفالت در کنار مجموعه تولیدی نیز مشغول فعالیت است.

وی افزود: عملیات آسفالت معابر در روزهای پایانی سال و همچنین در سال جدید ادامه دارد و حتی در ایام تعطیلات نوروز متوقف نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرمان همچنین از تحویل آسفالت تولید شده به مناطق چهارگانه شهر برای لکه گیری معابر خبر داد و تصریح کرد: حدود دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت به این منظور تحویل مناطق داده شده است.

وی به آسفالت تعدادی از کوچه‌ها در سال جاری اشاره کرد و گفت: ۳۳ کوچه از سالهای گذشته جزو تعهدات شهرداری بود که از این تعداد ۲۰ معبر آسفالت شد و مابقی در دست اقدام است. ضمن اینکه سایر معابر دیگر از جمله مناطق هدف و معابر جدید بالغ بر ۶۰ معبر در سال جاری آسفالت شدند و به بهره برداری رسیدند.

وی زیرسازی معابر را نیز از جمله اقدامات دیگر این سازمان ذکر و تصریح کرد: در سال جاری حدود ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی شهر توسط این سازمان زیر سازی شده است.

منوچهری از ادغام نیروهای جدول و آسفالت در سال جاری جهت سرعت بخشیدن به اقدامات عمرانی خبر داد گفت: بر این اساس در روزهایی که به دلیل بارندگی و خیس بودن معابر و سایر دلایل دیگر، امکان آسفالت وجود ندارد از این فرصت برای جدول گذاری اقدام می‌شود.

لازم به ذکر است؛ سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرمان علاوه بر تولید آسفالت و جدول‌های بتنی و ترافیکی، مصالحی چون شن و ماسه، قطعات بتنی، بلوک سیمانی، پی ورس، آجر، دال و دیوار بتنی و کف فرش را تولید می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26179
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.