کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان خبر داد؛


آغاز ناپایداری‌های جوی در استان کرمان از فردا عصر

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر سه‌شنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، بارش و رگبار باران در استان به‌ویژه مناطق جنوب غربی و مرکزی خواهیم بود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، فهیمه راستی امروز ۲۷ اسفندماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروزوفردا جوی نسبتاً پایدار همراه با افزایش غلظت غبار در سطح استان داریم.

او با اشاره به‌احتمال بارش پراکنده و خفیف در ارتفاعات مرکزی استان کرمان طی امروزوفردا افزود: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه وزش باد شدید و گردوخاک و بارش پراکنده باران مهم‌ترین پدیده‌های جوی در سطح استان خواهند بود.

 کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان بیان کرد: بیشینه سرعت باد در مناطق شمالی غربی و جنوب شرقی است، لذا خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

او اظهار کرد: از بعدازظهر سه‌شنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، بارش و رگبار باران در استان به‌ویژه مناطق جنوب غربی و مرکزی خواهیم بود.

 راستی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی هفته جوی پایدار و آرام در اغلب مناطق استان مورد انتظار است، گفت: صبح امروز لاله‌زار با دمای یک درجه سانتیگراد سردترین و روز گذشته فهرج با دمای ۳۲ درجه گرم‌ترین نقطه استان کرمان بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116425
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.